Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Ka syns dåke om navnet? Vurderer å kalle datteren min det.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 For meg er Ariel et mannsnavn. Kjenner en som heter det. Utover det, var det en fin kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg synes Ariel er et direkte flaut og pinlig navn!! Skjønner ikke de som har kalt opp ungene sine etter denne havfruen fra tegneserier.. Vet om 2 som heter Ariel allerede, og det er snørrunger uten like som gneller og sutrer.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg beklager, men jeg synes det er lite pent. Det setter igang assosiasjoner om unge foreldre, uten utdannelse og fattig arbeiderklasse.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker Ariel veldig godt. Elsket å leke med Ariel-barbien min da jeg var liten. Men tror ikke det er et bra navn på et barn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Unnskyld at jeg sier det, men syns det navnet rett å slett er grusomt.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Liker Ariel veldig godt, og har vurdert det, men jeg får litt for mye assosiasjoner til disney kjenner jeg. Ariel Evina syns jeg dessverre var grusomt.
Miss Foster Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Ariel for meg er et mannsnavn - så hadde jeg sett/hørt Ariel Evina hadde jeg tenkt det var en gutt/mann. Evina - alene synes jeg det står pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå