Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Det sies at 1 av 3 er utro. Og jeg begynner å få følelsen av at dette stemmer.... På min tidligere jobb viste jeg om en 5 "hemmelige" forhold der enten den ene eller begge var i faste forhold. Trodde alltid at denne jobben var noe spesiell med mange unge og i utgangspunktet uetablerte som jobbet der. Og dermed en del uansvarlige folk og dette førte med seg flørt, fristelser og utroskap. Begynte så i ny jobb. Dette er en arbeidsplass i en veldig seriøs/traust bransje. De ansatte er mye eldre og de fleste er godt etablerte med famile og alt som følger med. Til min store forundrelse var det en del krimskrams i skapet her også. Bare etter første festen oppdaget jeg 3 "hemmelige" forhold. Er det like ille på de fleste arbeidsplasser? Eller er det bare jeg som har havnet oppi dette ved en tilfeldighet. Hvordan er det på din arbeidsplass??
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Arbeidsplassen er det i grunn ingenting da vi bare er jenter med få unntak. MEN jeg syntes jeg ser mye sånn generelt ute å går. Jeg blir fort en folk kan prate med og hører desverre mer enn jeg vil iblandt :S Det er igrunn hovedgrunnen til jeg er blitt så kynisk som jeg er, og at jeg ikke stoler på noen! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå