*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Rett og slett for å se om han kan finne et levende embryo der,han har sett noe som ikke beveger på seg.... Jeg har blitt fortalt to ganger at jeg ikke må være så optimistisk, og belage meg på enda ei utskraping ( Hadde ma,mars08,nesten 14 uker på vei,så dette ble en skikkelig nedtur.. Første gang jeg fikk beskjed, så måtte jeg ta en blodprøve med to dager mellomrom for å se om hcg hadde steget.. Den var visst steget, en høy og fin verdi..... Tenkte da at jeg kanskje ikke var så langt på vei som jeg trodde,og tenkte at uka etter fikk jeg se hjerteslagene....men den gang ei... Fikk igjen beskjed om å ikke være optimistisk... Ny blodprøve......igjen...fin økning.. JEG SKJØNNER INGENTING......HVA SKJER EGENTLIG?????? Jeg burde kunne se hjerteaktivitet til nå... Gyn tror at enten så er jeg gravid utforbi livmora,men nesten 9 uker på vei så ville jeg vel hatt sykt vondt om det var så??? Eller så tror han at det i utgangspunktet var tvillinger,men at den ene er dødd underveis og den andre "gjemmer" seg.... Er det noen av dere som har hørt om dette før.....? Dette er virkelig en føleslsesmessig berg og dalbane....
Neetamor-mednyspire Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 vet hvordan du har d!! går snart inn i uke 8 og skal på ul på onsdag for å se om der er liv.. var der for snart 1 uke siden-men overlegen så bare en fostersekk..så det var 50-50% sjanse for at der var noe-men han mente at det var en SA.. sitter jo bare å gruer meg! dersom du er gravid utenfor livmora-så vises det på ul.. var det de sa til meg.. men jeg er gravid i livmoren.. legen sa til meg at dersom det var en SA så kom jeg til å begynne å blø mer, men neida.. ingen blod- bare kvalme.. men tør ikke være optimist.. vil gi deg en trøstende klem og ønske deg lykke til!! krysser fingrene for oss!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Krysser fingrene for oss jeg også ) jeg er gravid i livmora jeg også,men han lurte på om det kunne ha festet seg seg i egglederen også,det var ikke alltid så lett å se.... Du kan ikke være tidligere på vei enn du tror..i en slik situasjon klamrer man seg fast til de mulighetene der er... Takk for klemmen, jeg gir deg en tilbake og lykke til til deg også
*toppris* Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 vet hvordan du har det, skal på min 4 ul på tirsdag... hadde sa, fikk u, såg da at ene posen var grumsete, hadde tvillinger.. tok blodprøver med noen dagers mellomrom for å sjekke hcg nivået.. for å se om det kunne være noe i den andre posen... steg lite.. tilbake på ul, fortsatt ikke noe hjerte, men såg noe inni der... tilbake igjen på ny ul IGJEN, fikk se hjertet, men også en blodansamling som ligger over fosteret (!!!) mest sannsynlig etter den sa på ene tvillingen... så tilbake på tirsdag for å sjekke om den blodansamlingen påvirker fosteret... de vet rett og slett ikke hva det er... om det kommer mer blod eller om det har stoppet, hvor det kommer fra, hvorfor etc... og hva som skjer med fosteret med tiden.. uff... så nei, er ikke stas å ikke vite... men, kan ikke annet enn å håpe:) lykke til:) vet virkelig hvordan du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå