Gå til innhold

Brystpumpe- manuell vs. elektrisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd begge deler og har erfaring med hva som funker best? (Jeg tenker da på en slik håndholdt elektrisk pumpe.)

 

Jeg prøver å pumpe meg fra tid til annen slik at vesla får prøve flaska innimellom også. Har en manuell avent brystpumpe - men herregud, jeg pumper og pumper til jeg får vondt i både hender og brystvorter, og får ut maks 70 ml (fra ett bryst altså)! Så enten har jeg rett og slett altfor lite melk, eller så er det jeg som ikke får til å pumpe meg skikkelig. Håper jo på sistnevnte, og at kanskje en elektrisk pumpe kan greie det bedre...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville gådd for en elektrisk en uten tvil... :-)

Skrevet

Medela swing (elektrisk) UTEN tvil!!

Elektrisk er såååå mye bedre enn manuell!

Skrevet

OK - takk for svar dere:) da skal jeg skaffe meg en slik i morgen den dag!

Skrevet

Kjøpte først Avente manuell, men ble så anbefalt Medela sin elsktriske.

Den manuelle fra Avente har kun blitt brukt en gang etter det, og da fantes det ikke strømm å bruke.

Manuell er noe herk og kan ikke skjønne at de lages engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...