Gå til innhold

Hva tenker du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen bør holde tyst før de uttaler seg om saker de har nada peiling på!

ps: Jeg er mett:o)

Skrevet

Skal jeg gå og legge meg?

Skrevet

- hvorfor ikke soppen gir seg =(

- har gått over ikm med 1 dag, men negativ test =/

- burde egentlig lest til prøve i morgen

- vil så inderlig være gravid, men så mange vil være imot det =(

Skrevet

At jeg har lyst på en deilig stake mellom beina, og at jeg vil si opp en godt betalt jobb pga mistrivsel, men mistenker at jeg er gravid, så nå kan jeg ta ut tidlig sykemelding og 1 års permisjon med god betaling =)))))))))))) MOOOOAAHAAAAA

Skrevet

Jeg har hodepine, den kommer fra "bak øynene" og jeg er bekymret. Det er ikke migrene, bare hodepine. Og så lurer jeg på om ikke Marie Antoinette ble halshugget? ....men jeg liker Kirstin Dunst, ikke litt engang.

Skrevet

Nå må jeg lette på ræva og hente den koppen med kakao som jeg har planlagt å drikke hele kvelden...

Skrevet

Jeg tenker på om jeg skal lage kakao eller ta en glass-cola....Har en stor avgjørelse foran meg:P

Skrevet

Jeg tenker at jeg gleder meg til hormonene roer seg, og jeg ikke får gråtetokter uten grunn lenger.

Skrevet

Sier en ting til jeg; at vi snart skal se en film på tv3, RV, den er urkomisk, har sett den for en god stund siden, husker ikke alt, men jeg hylte av latter den gang:) Håper jeg er like lett å glede denne gangen også!

Skrevet

At jeg er drit forbanna på Bf som ikke gidder å svare meg når jeg prøver å kontakte han..... Nå har jeg vært snill lenge nok!!!! Nå gidder jeg ikke mer!!!!!!

Også at jeg skal ta meg en liten kopp med kaffe.

Skrevet

jeg er kvalm og det blir værre og værre..og småen har kasta opp og driti i hele dag (starta i natt) og håper virkelig ikke det er min tur nå..tenker jeg..det er også mye dritt på tv'n..

Skrevet

Jeg vil ha noe, jeg vet ikke hva, men jeg vil ha det nå. NÅÅÅÅÅ.

Skrevet

På hvo mye eddikk jeg skal ha i vaskemakinen?

Og hvorfor ikke flere svarer på spørsmålet mitt.

Skrevet

Jeg tenker på når tiden er inne for at mannen min skal få lov å ringe å fortelle svigers at jeg er gravid, er 13 uker i morgen.. Jeg har sagt det til min søster og mine foreldre, ellers er det ingen som vet det..

Skrevet

At Ugla sitter å belærer innen sykdommer, (Gir råd osv) på bakgrunn av at hun er sykepleierstudent. (Og hvor lenge har hun vært det liksom? noen mnd? Hahahaha)

Skrevet

At Kellogg’s Special K-reklamen med hun dama som ikke får på seg skjørtet fordi hun er såååå feit er utrolig idiotisk! Hun er jo slank og ser flott ut, hadde vært kjempefornøyd om jeg hadde en sånn kropp!

Skrevet

He, he.. Artig tråd.. :)

- Jeg sitter oppe alt for sent

- Horfor hører jeg på Kate Bush??

- Skal jeg ta en g-test i morgen tidlig?

Skrevet

Åh, akkurat nå tenker jeg at jeg håper Elisabeth får positiv g- test i morra:)

Skrevet

Hold kjeft, satans nabo som vekker ungene mine!

Skrevet

Nå tenker jeg at hvis satans nabo er naboen min, så er det jo jeg som er satan... Hmm... jaja, på tide å legge meg nå.

Skrevet

Jeg tenker at jeg sender svangerskapsstøv til Elisabeth. Jeg har så mye.

Skrevet

Gutten min på 3 mnd som kaster opp.... litt bekymret for natten :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...