Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått igjen mine herlige små hemorider som jeg fikk for 2 år siden da jeg fødte sist....... de har vært borte, men nå blomstrer de igjen og den ene er sinnsyk vond!! Det kjennes ut som at den inneholder en øm liten og hard klump som forverrer den...noen flere? Noen som har noen supre tips mot disse herlighetene? Jeg vet de forsvinner sakte men sikkert en stund etter fødsel....men sist så ble den ene nesten litt sprengt under fødselen slik at det var vondt å sitte i flere dager etterpå. Det eneste rådet jeg fikk var å legge på is.....og det er kaldt!!! Alle gode råd mottas med takk:) lita uke igjen til termin nå heldigvis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vet hvordan ddu har det :( Helt forferdelig :(

Jeg vil annbefale deg sheriproct salve som du får kjøpt på apoteket. Smør den på 3-4 ganger og etter du har vært på do. Prøv å ikke sitt, men ligg istedenfor.

Hvis du klarer å holde magen litt bløt, så er det en bonus også. Hjelper på det.

Har hatt det på akkurat samme måte som deg. Helt j****g.

Håper det kan hjelpe deg.

Lykke til

Skrevet

Hei! har også vært plaget av dette en stund nå,og fikk tips fra jordmor om å legge på en kompress med honning på kulene!!:) så idag har jeg gått med bomulls-pads full av honning i baken,og det har funket helt fantastisk!! tro det eller ei...:) er nesten helt borte...har smurt meg med div salver over en lang periode nå,men dette har ikke hjulpet meg noe..Lykke til! litt klissete,men absolutt verdt det!!:DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...