Gå til innhold

er ikke alle sånn!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes det ble mange reaksjoner ang sinne og frustrasjon her inne nå.......... jeg kan i mitt indre/ utenfor hørsels-vidde i et sint øyeblikk. kalle min mor jævlig fjærn, eller mitt barn for drittunge... men hadde noen andre gjort det hadde jeg nok blitt rimelig forbanna.. jeg er jo så klart like glad i dem for det! er bare for å få det ut.....

syntes dere er trangsynte, dere som ikke ser det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og ser på dette som en slags ventileringskanal av og til. Man ordlegger seg kanskje litt "tøffere" enn man egentlig mener ting, nettopp for å få ut litt damp. Tenker ikke noe mer over det når jeg leser innlegg av den typen du nevner.

Skrevet

Syns det er veldig greit å dibbe de kraftuttrykkene anonymt, så slipper man å såre mennesker. Har selv kalt mannen min en jævla idiot her inne, og det anser jeg som mer respektfullt enn å gjøre det til ansiktet hans. Alle blir vel sinte i blant...?

Skrevet

Ja, jeg har også reagert på dette noen ganger. Tør ikke si hva jeg i mitt stille sinn (og ikke alltid så stille sinn) har kalt ungene og andre jeg er veldig glade i. Ikke så du hører det eller forstår det, og ikke har jeg ment det heller, er bare at på en eller annen måte må frustrasjonen ut noen ganger og da synes jeg det er mye bedre å ramse opp en lang remse med stygge ord enten inni seg, sammenbitt mellom tennene, for seg selv el, enn å ta det ut med kjefting, roping eller på andre måter. Her inne vokter jeg meg vel for å ta ut ting med mindre pene ord, da hadde jeg fått så ørene flagret, hehe... Men jeg har i hvertfall kalt ungene mine for hel*** drittunger mer enn en gang i mitt stille sinn uten å mene et ord av det! ;-) Vi har da bare godt av å avreagere litt, og dette er tross alt en veldig uskyldig måte å avreagere på synes jeg!

Skrevet

Hm, jeg kan tenke mitt, men har aldri sagt et vondt ord om mannen min eller foreldrene mine her inne. Har ikke samvittighet til det, anonym eller ei. Men jeg har ikke svart deg på den forrige tråden, og andre må få gjøre det som er best for dem selv.

Skrevet

Syns denne anonym siden er veldig fin å få ut utblåsninger på. I stedet for å klikke i vinkel på den man er sint på kan man heller få ut frustrasjonen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...