Gå til innhold

Mindre bevegelse, uke 33, er det vanlig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner mindre spark enn det jeg har gjort tidliger, men jeg kjenner fortsatt spart...

Er det flere som har det på samme måten?? Var hos jordmor på tirsdag,og da var alt i orden:) har vært stillere enn vanlig siste uken, er det fordi babyen har mindre plass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i 33. uke, og syns og det var rolig i begynnelsen av uka, mindre liv enn vanlig. Var hos lege onsdag, og alt var heldigvis bra. Dagen etter og påfølgende dager har det vært fult med liv igjen. Nå skal det sies at jeg er kraftig forkjøla ++, kan hende det var derfor babyen var roligere også. Men den kan ha snudd litt på seg, får trangere plass etc.

Tror du bare kan ta det med ro siden du var hos jordmor tirsdag og du merker litt liv hver dag :-)

Skrevet

Blir jo trangere inni der, mindre plass til og boltre seg... så d er nok derfor du synes du kjenner mindre spark/bevegelse! :)

Skrevet

Det er godt å høre...

Skal til legen på ondsdag igjen, så da hører jeg med henne om hun kanskje kan se på ul om alt er bra hvis ikke ting forandrer seg.... Kjenner jo liv, men det er litt ekkelt når man ikke lenger kjenner så masse spark som tidligere....

Skrevet

min snuppe har også gått over til å bevege seg roligere (uke 33) av og til kan hun "kline" til skikkelig , men som regel bare sklir hun litt forbi :)

Skrevet

Fra uke 30 merket jeg mindre liv. Tror det er vanlig da de da har mindre plass å bevege seg på.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:)

Var litt bekymra likevel, så stakk innom legekontoret når jeg hadde levert småen i bhg... De sjekket meg med en gang, og alt var helt strålende med både meg og lille nurket:)

Deilig å vite.... Blir så stressa av å gå å være engstelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...