fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Kom litt lysrosa utflod i dag, og nå litt til. Er i uke 9. Blødde litt i uke 5 og var på 2 ul som vista alt ok, og bankende hjerte. *ufff...redd det er noe gale igjen. Har litt mensvondt også.. Var på fjellet i dag, måtte hjelpe minstejenta med ski, så ble litt løfting. Ikke så lett å unngå helt. Nå er jeg redd jeg har gjort noe galt. Noen oppmuntrende ord ?
Murmeline Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Vet ikke om det hjelper, men: det finnes utrolig mange levende bevis på at blødninger i svangerskapet ikke trenger å være farlig. Ta det seriøst, men ikke frykt det verste. Hva er mensvondt? Jeg har mensmurringer/verk i livmorområdet hver dag, men har fått høre at det mest sannsynlig er voksesmerter.
tjorven- nr 3 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Du har ikke gjort noe galt!! man skal kunne løfte litt og leve normalt selv om man er gravid! Om man mister så er det for det ikke er liv laget i utgangs punktet. Jeg har blødd i begge mine svangerskap- og ja, klart man blir bekymret. så skjønner deg godt!! spesielt om du har opplevd abort før...om du fortsetter å ha vondt og blø mere kan du ringe lege, men de kan ikke gjøre noe så tidlig. Desverre..men kanskje du blir litt roligere av å snakke med dem? Krysser fingrene for at alt går bra med deg =) Trøsteklem
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 takk for svar..stresser litt nå ja. Ikke kommet mye, men litt siving. Med mensvondt mener jeg lignende menssmerter. ikke sterke, og har kjent det før. Krysser fingrene jeg å. Har ikke opplevde Sa før, har 2 friske barn. Bare litt bekymra siden jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt sist jeg hadde blødning. Men klarer ikke unngå det helt som sagt. Får se det an til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå