femme86 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 ..flere som syns magen har vokst enormt på 3 uker?! jeg er førstegangsgravid og syns jeg er kjempestor.. samboer er overbevist om at d er 2 inni der.. hehe.. har ikke lagt på meg noe enda , så er ikke masse mat som har lagt seg der heller! jeg 17+1 idag.. skal på ul 3. feb, så det blir spennende=)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Oi oi...du må jo ha to hvis ikke tre stk inni der...den største magen jeg har sett i uke 17 hvis det kun er en bebis ja....
rima Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Nå ble jeg også spent og nysgjerrig her, men jeg fikk ikke opp noen bilder..:-(
femme86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 så rart du ikke får opp bildene rima... hm, du får prøve igjen senere! hender jeg også ikke får opp bildene hos andre.. bra det er fler som er enig at den er stor..! jeg er så utrolig spent på UL!!
wowo Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Hei Får ikke opp bildene jeg heller. Har hatt flere i familien med tvillinger så hadde vært spennede å se!!
femme86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 merkelig.. men nå har jeg krysset av på "legg ut link til albumet mitt" på profilen, så går kanskje nå..?
rima Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Nå fikk jeg de opp! Hmmm, synes ikke jeg er så altfor langt unna deg i størrelse - på kveldstid. Jeg er 18+1 i dag... Litt mindre er jeg nok, men jeg er andregangs da... Blir spennende å høre når du har vært på ul. Jeg skal 28.jan.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Fin mage:) Du vet, man vokser litt i rykk og napp så trenger ikke bety så mye at du har vokst masse akkurat nå kos deg med magen din du:) Jeg har fått bittelitt mage endelig også, se på profilen min da? men er bare 13+3 enda da. andregangs, men ikke tidligere mage her.
emmy99 Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Gikk litt fort på forrige svar. Uuuuutrolig vakker mage da..)) Lykke lykke til
femme86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2009 tusen takk for alle svar dere søte damer!! ja det kan jo hende at den vokser superfort nå, så stagnerer det etterhvert=) fikk bare litt sjokk når jeg sammenlignet uke 17 med uke 14! og i og med at jeg ikke har lagt på meg noe enda, så er det ikke bare mat som ligger der heller.. hehe. og om det skulle være 2, så er jo det koselig det også!! hehe..
femme86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2009 meg & lille vampyr på tjukka: så søt liten mage! man kan jo se at den har vokst litt! for en flott mage til å allerede ha gått igjennom et svangerskap!!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Takk:) Er så fornøyd med at det endelig synes litt jeg nå savna jo magen fra vi fant det ut;) Det er så koselig med mager:) Oppfrodrer alle dere andre til å legge ut magebilder også forresten! Er gøy å se hvordan andres mager vokser:) Og de er alle så fine:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 veldig fin mage ja, men det er stor. noen er jo ikke så stor i uke 17 med nummer 2 engang. jeg er i uke 21 og har vel noenlunde samme størrelse, men er overvektig så den er ikke såååå fin da......
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Forresten; forrige gang vokste jeg masse mellom uke 16 og 20 og så stoppet det liksom opp. Vokste litt videre også, men aldri like kjapt som det:) Det kan gå veldig i rykk og napp altså!
femme86 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 25. januar 2009 jeg er også overvektig hvis man skal følge BMI.. jeg er 160høy og veier 66 kg. men det bryr jeg meg ikke noe om.. hehe.. jeg har hørt at de som er overvektige legger på seg mindre i gjennomsnitt enn de om er normalvektige/undervektige.. så kanskje derfor jeg ikke har lagt på meg enda.. at bebin tar fra mitt lager . jeg er supertrøtt og sliten og null energi, så tror den forsyner seg godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå