mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hva med å skrive ned nick, det vi vet om dem (som vi har fått kjennskap til her på nettsidene, ikke privat) og så kan vi fylle på etterhvert?? Kan jo bli litt morsomt Dere må gjerne starte med å si hva dere vet om meg.....
Mille** Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Hmmmm.....du har 3 barn, er gift og jobber som sykepleier på sykehus. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 neida...mitt skjønne trekløver har bare et barn:) *sina* har 2 jenter, ei på 10(?) og ei på 3,5 år. Tror de egentlig er fra østlandet(lørenskog), men har bodsatt seg i Finnmark. Mener å tro et hun er sykepleier, for hun har tidligere jobbet på A-hus(?) tror hun liker å feriere med campingvogn, og da går ferden til Sverige... Drømmer om å kjøpe hus (eller kanskje hun har gjort det nå)---de var å tittet på aktuelle hus her før jul....
Mille** Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Wow! Imponert! Noe var feil da, er fra Finnmark, men har bodd på østlandet. Liker forsåvidt å feriere med campingvogn, men drar helst til syden også. Ja takk begge deler. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Happy prins og prinsesse: To har to barn, en jente på 7 år og en gutt på 5 år. Bor i Trøndelag. Tror ikke det er lenge siden du flyttet. Og tror det var deg (hvis jeg ikke blander nick), som pusset opp kjøkken i høst. Og du begynte vel i sist uke på jobb i barnehage for første gang i ditt liv. Hvordan går det forresten?
NoDoubt Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Kokkelimonke: Har 3 barn. Jente, gutt, jente? Minste jenta er baby og hun var her mye da hun var høy gravid:-) Innbiller meg at hun bor i Rogaland som meg?! Hun har og en rockering:-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 masse rett der ja... barnehagejobben jeg hadde forrige uke gikk grit det, men synes det var litt kjedelig å jobbe i en småbarnsavdeling.... men tiden får vise, når jeg blir bedre kjent med barna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå