Gå til innhold

Albyl-E = kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å være veldig kvalme pga Albyl-E? Første gang jeg har tatt disse pillene, og jeg er så mye kvalmere enn jeg har vært ved forrige svangerskap. Klarer liksom ikke slippe gleden løs og kose meg over svangeskapskvalme hvis det bare en en bivirkning....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg gikk på Albyl-E fra jeg var 6 uker på vei og til ca 4 mnd,r.Jeg merket ikke noe på kvalme, men jeg blødde litt i tannkjøttet og litt neseblod innimellom. Ellers merket jeg ingen ting: ))Nå er jeg gravid med nr 2 ca 7 uker på vei, har ikke begynnt på Albyl-E enda, men er kvalmere nå enn det jeg var forrige svangerskap: ))

Skrevet

Hei positiva. Det er ikke noe bivirkning å være kvalm av Albyl E. Tro meg jeg har sjekket for jeg har også til tider kvalme. Men som sagt dette er nok svangerskapskvalme :o)

Jeg er mest uggen om morgenen jeg, i dag var det like før jeg spøy, men klarte å slappe litt av etter en del brekninger, så gikk det over. Kommer like fort som det blir borte, men er sånn smø uggen heletiden.

Skal på ul til torsdag, og gruer meg skikkelig, vet ikke om jeg takler en negativ beskjed en gang til--

Hvordan går det med deg da snuppa???

Klem

Skrevet

Hei Positiva!

Jeg har brukt Albyl-E i begge mine forrige svangerskap og har ikke hatt antydning til kvalme.

Nå er jeg 6+3, har ikke vært i kontakt med lege ennå, men skal bruke Albyl-E denne gangen også.

Har så langt ikke vært kvalm ennå, pga graviditeten. I løpet av helga derimot har både mann og barn spydd, mens jeg "bare" var kvalm en dag. Er full av medlidenhet for dere som er kvalme i flere uker.....

Skrevet

Åhhh, så godt å høre! Da HAR jeg jo mange fine symptomer fortsatt:o) Takk, jenter! 6+2 i dag, and counting;o) Første gang jeg får disse medisinene, og er glad for å høre at andre har positive erfaringer med dem:o)

Baby 09: Hei, vennen! Joda, det går bra med meg. Er mer positiv nå etter denne responsen, men du vet hvordan det er; jeg forestiller meg 50% av tiden at alt skal gå bra og resten av tiden ser jeg for meg at nyhetene er dårlige på UL på tirsdag. Holder pusten og håper på det beste. Nå kan jeg ihvertfall håpe og tørre tro at jeg faktisk er skikkelig uggen pga noe godt!! Jeg HÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER alt går bra for deg på torsdag. Jeg orker ikke få en trist beskjed av deg da. Er det greit? Fint da sier vi det sånn; tirsdag og torsdag jubler vi over fine resultater på UL med bankende hjerte (inni magen) og gledestårer hos mor:o)

Skrevet

Baby 09 og Positiva: JEG HEIER PÅ DERE!!!!!! Forventer å se bare glade innlegg her fra dere denne uka!!!

Skrevet

Jeg går også på Albyl-E og har ikke vært kvalm 1 dag ennå!Er 5+7 i dag.

Har i grunn ingen graviditets symptomer i det hele tatt,så det eneste som får meg til å tro at jeg er gravid er de 4 positive testene + den pos testen hos legen.Ellers ingen plager.

Håper ikke det er negativt i forhold til hvordan det vil gå fremover,for da vil jeg heller foretrekke kvalme i stedet..

Hvorfor går dere på Albyl-E?

Jeg er plaget med blodpropp/infarkter på morkaka og mista halvveis sist pga det.

Håper å unngå det denne gangen med blodfortynnende.

Ønsker dere alle lykke til:)

Skrevet

Takk turbo... :o) HVordan er kvalmen om dagen???

Mollemor-79. jeg går på albyl e pga noe feil med koaguleringen min i blodet. Det blir rett og slett for tykt, derfor har jeg mistet 3 ganger før da embryo ikke har fått noe næring.

Og det er IKKE negativt og ikke være kvalm. Det med symptomer er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap... Nyt tiden uten symptomer du, de kommer sikkert fort nok skal du se :o)

Positiva: ÅÅÅÅ en dag igjen, så skal du se et bankende hjerte og et lite nurk. Gleder meg til å høre hvordan det gikk assa... Jeg skal på tillitsmannskurs fra i morgen til onsdag, men gleder meg til å skru på pcen på onsdag og lese om innlegget ditt og lille nurk.... MASSE MASSE lykke til vennen,...

klem

Skrevet

Tusen tusen takk, Baby 09. Merker jeg begynner å bli nervøs nå...

Heeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii, Turbo! Grattis m spire! Lurte på hvordan det gikk med deg og de andre (fikk en liten oppdatering av Baby-09 da jeg snek meg inn her igjen etter 1 års pause). Godt å høre fra deg, og takk for lykkeønskninger! Håper vi får chattet litt de neste 7-8 månedene:o)

Mollemor: Jeg har to deilige barn allerede, og har prøvd å få nr 3 siden 2006. Har mistet 4 ganger (1 sa og 3 ma). Sist gang var det BO, så det var jo bare uflaks, men de andre gangene kunne de ikke gi noe svar på hva som har gått galt. SÅ, denne gangen får jeg Pregnyl (sprøyter m HCG en gang i uken) og i tillegg Albyl-E. Sist fikk jeg Pregnyl, og da var alt fosteranlegg flott, men det var tomt inni.... Denne gangen MP det bare gå bra!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...