Tonita Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Samboeren min er innhuga Liverpool-fan. Helt gal faktisk. Han ser ALLE kampene deres uansett om vi må si nei til f.eks invitasjon i barnedåp, bryllup osv. Helt sant! I begynnelsen syns jeg det var litt "sjarmerende" selv om jeg er NULL fotballinteressert selv. Saken er at sambo har kjørt sitt eget løp den siste tida. Jobbet lange dager. Gjerne til kl 20.00, noe som gjør at han knapt ser snuppa vår. Jeg mener at han da bør være hjemme mest mulig i helgene for å være pappa og kjæreste... De siste helgene har han vært ute på byen og da sovet bort HELE neste dag. I går "måtte" han ut sammen med en kompis som hadde gjort det slutt med dama og trengte å prate... Det endte som det alltid gjør, han dro ut ved 17 tida i går og kom hjem kl 07 i morrest. Siden da har han sovet og gjør det fremdeles. Jeg vurderte om jeg skulle være "snill" å vekke han til kampen kl 17, men har ikke giddet. Tenker som så at når han selv valgte å dra på byen og påfølgende nachspiel så får han bare ha det så godt! Forøvrig DEILIG å slippe fotballbråket her i stua )) Egoistisk jeg??
Norwegian by injection Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Ærlig talt, NEI! Det er ikke stygt gjort.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 DU er ikke egoistisk, men ejg vet om en i familien din som er det... Makan, og det finner du deg i??? Bare la ham sove du ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Nei det er det han som er. Så ikke vekk han og hvis han blir sur får du bare si at han har valgt selv å feste og valgt selv og prioritere tiden sin på andre ting enn dere.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 å husk å legg ved at du er jo ikke fan,så hvordan skulle du huske at d ver kamp i dag
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 hihihi hadde gjort akkurat det samme...!!! syntes kansje han er litt mer egoisisk enn deg, hehe og det er jo ikke din feil at du ikke husket på en eller annen kamp:D
Tonita Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2009 Huff... gruer meg litt til han våkner og oppdager at han har gått glipp av kampen... Men det er jo ikke mitt problem. Mange av kompisene som har prøvd å ringe han, men mobilen ligger i stua. Jeg har slått av lyden på den og gidder ikke ta den.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 fy fader, at du holder ut..har en fotballgutt ehr og, men han kjenner heldigvis sine begrensninger - med detr esultat av at fjorårets julegave til han var tur for to til Liverpool, med fotballkampbilletter etc
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Signerer Kjipe-Laila på den "Fy fader at du holder ut"-biten... For en egoistisk og barnslig type! Da kan han fadermeg bare ligge der og sove oxo! Er jo ikke du som tvang han til å gå ut og drikke i går!
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Dette er ikke vondt ment..men hvor gammel er dere?
Tonita Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2009 Begge er 35... Altså godt voksne. I hvertfall jeg...
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Hva har nå det med saken å gjøre da Eplemor?? Om de er 16, 18, 20, 30 eller 50, så er nå dette uansett et problem.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 For en tosk. Det hadde jeg rett og slett ikke funnet meg i. En ting er nå deg, men datteren din fortjener jo tid med faren sin. Be han bli voksen...
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 Synes ikke du er slem. Han burde kjenne seg selv og satt på klokke. Mener heller du er (dum)snill som har latt han sove hele dagen. Her i huset må samboeren gjerne dra på byen og fest (da jeg ikke for tiden kjenner noe behov for det), men han må opp i rimelig tid dagen derpå uansett tilstand.
snart mor til 3 Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Mener det er lettere å bli trampet på om man er 16 enn om man er 50... Alle saker har selvfølgelig to sider,men slik HI fremstiller det så ville jeg bedd han sovet et annet sted...vet du hva altså...man er to om barn,så da får man hute seg til å være tilstede... Og fotball?? det å ikke kunne dra i byllup eller dåp pga en kamp??? nei..vet ikke hva jeg skal si engang...det er bare for teit rett og slett!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 He he nei nå har han vel bæsja på lokket da!? Kan du ikke gi en oppdattering på hva han sa når han våkna?
♥Snulder Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Signerer glatt Spetakkels innlegg.... Akkurat hva jeg tenkte også....
NormaJean Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 He he, spurte sambo (som er brann supporter) han mener det var dårlig gjort å ikke vekke! Han mente at hvis man vet at han skal se den kampen så er det riktig å vekke og heller ta diskusjonen rundt hans fravær i familielivet separat! Så der har du en manns syn på saken;)
Tonita Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 25. januar 2009 Her kommer en oppdatering for de som etterlyste det... Joda han kom seg opp et par minutter etter at kampen var ferdig. Sa ikke et ord om den og har ikke gjort det heller. Kjenner meg ganske så pissed! Spurte om han kunne bade snuppa, men det klaaarte han ikke sa han. Ikke ble det til at jeg fikk badet henne heller fordi han sprang frem og tilbake på do for å spy. Er så gla i han, men nå må han skjerpe seg MYE nå. Og det har jeg sakt til han. Gruer meg allerede til neste helg for da er det fest med jobben på fredag... Vi er bedt på innflytningsfest lørdag og han mener han klarer å dra på begge... Jeg måtte spørre han om han hadde vært klar for ny fest nå etter kula i natt... og det var han ikke selfølgelig. Jeg håper han ikke drar på jobbfesten for da må vi bare glemme innflytningsfesten. Er en evighet siden vi gjorde noe sammen så det hadde vært gøy. Er hans venner vi skal til så jeg kan liksom ikke dra alene heller. Er snakk om overnatting åsså fordi de bor et par-tre mil unna... Føler at denne helga har vært så jævlig bortkasta!
blåbæret Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Klart han kan dra på jobbfesten, da får jo de andre sjåfør ;0) Så får dere en fest sammen på lørdag. Han bør jammen klare en fest uten å drikke.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 he he. du var da slett ikke egoistisk. Når jeg leste om deg og din mann så innså jeg at mine "problemer" med mann er veldig små. Slik oppførsel altså, det er som å gå 70 år tilbake i tid.
h2lita Skrevet 25. januar 2009 #23 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hadde nok gitt han et ultimatum... Forandre seg eller flytte ut. Han kjører jo en fullstendig egotrip og oppfører seg vanvittig barsnslig. Slikt hører ikke hjemme i et forhold. Du var overhode ikke stygg! Skulle det liksom være din oppgave å sørge for at han fikk se kamp, når han oppfører seg slik? Sjokkert jeg! Du burde sette mye høyere krav til han.
EnLitenPrins Skrevet 25. januar 2009 #24 Skrevet 25. januar 2009 Spurde sambo som selv er Liverpoolfan Han ha blitt sur Men det er ikke stygt gjort av deg, hadde gjort det samme selv ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå