Gå til innhold

Hjelpes for en kontrollerende mann min venninne har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute på byen lørdag, ringte han og fleipet litt med han, sa jeg og henne vurderte og dra på nachspiel, dette var da på tull, men han har kjeftet på henne og meg var han potte sur på. Han tåler ikke at hun dra på noe nachspiel, men selv kan han gjerne dra på det uten og engang si ifra, vet hun engang var kjempebekymra for han fordi det va nesten 20 minus ute om natten og 2 timer etter at uteplassene hadde stengt døren så var han enda ikke kommet hjem. Det endte med at jeg kom hjem til henne og passet barna, mens hun dro ut for og lete etter han. Etter 3 timer ute hadde hun fremdeles ikke funnet han og mobilen hans var avslått.

Kjenner det koker i meg, for at han er så kontrollerende, har mest lyst og kjefte han opp, men hun sa jeg ikke måtte si noe til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en stygg følelse av at denne mannen ikke er snill..

Skrevet

Venninna di må selv sette grenser for hva hun synes er greit i et forhold, og om hun godtar dette er det hennes problem.

Personlig ville jeg gitt typen klar beskjed om at reglene skal være like for begge i et forhold, og går ikke det så går heller ikke forholdet. Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...