venter nr 3 i august :) Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 utvendig eller innvendig ultralyd ?? Trodde det var utvendig,men noen formulerte seg som om det ble filmet innvendig og da ble jeg veldig i tvil...er det noen som har vært i uke 14/15 ? Var det lett å se babyen ?
morsomjente Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 begge deler....spiller ikke noe rolle om du tar innvendig eller utvendig !!...det er den kvaliteten som heter 3 D, når du skal ha ul i uke 19-22 da tar de 3D ultralyd. Du vet de som betaler masse pengar til å se nesen å alt til babyen (brun aktige bilder) det er 4 D. ..men tror ikke du tar innvendig når du er så langt på vei. Jeg tok innvendig ultralyd i uke 11+4 å da tok han innvendig fordi jeg var akkurat på grensa.....tror etter uke 13. at de stortsett tar utvendig lykke til, håper det svar hjalp..
morsomjente Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 hahha ops...så her nedenfor at jeg har tatt feil, det er da vanlig ultralyd å så den ul 3D/4D som man betaler for å ser babyen i mye klarere bilde men tror nok det er lurt å vente som de sa mellom uke 22-32 sikkert veldig moro !! lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå