Gå til innhold

LCD-tv, hva anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss en lcd-tv, 40-42 tommer. Har aldri hatt flatskjerm før, så hva som er bra og hva som er dårlig aner vi ikke. Har dere noen tips til hvilke tv`er som er alrighte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NB: Det snek seg inn et mellomrom mellom 6 og 1 i slutten av linken

Skrevet

Ja, vi har tittet på den. Kan jeg spørre om hvor du kjøpte den og hvor mye du måtte ut med?

Skrevet

Vi kjøpte den på

 

www.netshop.no

 

Og hentet den selv. Betalte rett over kr 8.000,-.

 

Skrevet

vi har en testvinner fra samsung..er vel 1 år siden vi kjøpte den nå da,så vet ikke om akurat den modellen er på markedet lenger.

Men vi er kjempe fornøgd med den tven...åso har samsung de fineste flatskjermene synse jeg...;)

Skrevet

Vi har også en testvinner fra Samsung, 40", men vår er nok et par år gammel nå... Betalte nesten 20 000 for den.... men det var før flatskjermer virkelig ble billige...hehe...

 

Er enig i at Samsung har de peneste flatskjermene. Vi er dessuten superfornøyd med vår tv. Virkelig fine bilder.

Skrevet

har også test vinneren, samsung 40"...snart et år gammel, veldig flott lcd, med full hd.

Skrevet

Jeg ville nok ikke kjøpt LCD tv, den blir så veldig kornete i forhold til en PLASMA skjerm. Vi har en lekker sak fra Panasomic, sort pianolakk, 42" som vi bet 10 000kr for sommeren 2007.

 

Plasma skjerm er mye bedre å se på, mer avslappende og man har et mye klarere bile og farger =))

Skrevet

Eg ville også ha gått for ein plasma når du skal opp i den størselsen der. Me har ein plasma 42" fra Hitachi som me er kjempe fornøgd med, den er nokon år gammal da så den kosta jo ganske så mykje meire når me kjøpte den, men tv'n røyk så me måtte ha ny tv ;)

Skrevet

Vi kjøpte oss nettopp en 42 " Phillips lcd full HD + noen flere betegnelser som jeg ikke husker i farta hehe.. Er veldig fornøyd med den så langt..

Skrevet

Vi har LG 3000, Lcd 42, og er kjempefornøyd! Kjøpte den på elkjøp og betalte ca 8500 kr for den (i mndskifte september/oktober)

*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...