Gå til innhold

Nei nå gir jeg opp. Gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en abort i midten av desember. skulle tatt en test 4 uker etter det . men ble 6 uker i stedet. tok en i dag, og den var positiv. Noen som har vært borti det samme? vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen råd? eller noen som har opplevd det samme..

kjempe frustrert nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonene kan bli igjen i kroppen i opptil 2 mnd etter en abort, så er jo ikke sikkert at du er gravid igjen...

Skrevet

okai. håper ikke at jeg er det . klarer ikke en ny abort. Burde jeg kontakte lege? hva skal jeg gjøre.

byttet nick

Skrevet

Har du hatt mensen mellom og har du hatt ubeskyttet sex (litt teit spm kanskje men...)?

Sendte du inn prøve eller har du tatt en test selv?

Skrevet

Ikke for å være frekk, men du spør hva du skal gjøre....? -Bruk prevensjon, vel!!! Hvis du absolutt ikke vil bli gravid, så må du vel ikke utsette deg for det heller.... Kjenner ikke historien din, vet ikke hvorfor du tok abort, men synes du bør passe litt bedre på.... Er vel det eneste rådet jeg har til deg... Gå til legen og ta en test.

Skrevet

...og du er alene?

du bør jo beskytte deg mot å bli gravid.

kan jo være at du har gjort det da.. men fra å være gravid og ta en abort i desember,og være gravid igjen?! og være singel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...