Gå til innhold

Trenger noen gode ideer til barselgave :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min har født den super fine og perfekte sønnen sin :o)

Men hva kan jeg kjøpe til bebisen?? syns kanskje klær er litt kjedelig.. :o)

Trenger mange forslag altså, må ut å handle i morgen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk slalomstøvler i strørrrelse 2-3 årav besteforeldrene som er gla i å stå på ski:) Synes det var utrolig morsom gave, selv om han ikke kan bruke de enda. Får jo så mye som er til å bruke nå likevel.

Hvis det er noe mammaen eller pappaen har som hobby eller noe, små fotballsko, supporter klær til fotball laget de heier på...

Ellers har vi fått en nydelig babygym og vippestol. Det er og deilig å få.

Skrevet

Ja, det er moro gaver :o) men de har ingen veldig store interesser eller hobbyer da. Pappaen går på jakt, men vil ikke kjøpe noe sånt til lillegutt..

Men kan jo høre om de trenger babygym eller noe da :o)

Skrevet

ååå gjør han? da finnes det sånne sånne små søte folfe kniver hos gullsmeden:) heller ikke noe han kan bruke enda, men kjøpte det til fadderbarnet mitt, da pappaen de og jakter.

Skrevet

En korthåret lammefell fra jysk kanskje.

Fin treleke til å henge på vognen.

Babyleker f.eks en søt sølvrangle fra gullsmeden(en slik hadde jeg veldig lyst på til mine ungen men har ikke blitt det).

Votter fra nøstebarn.

Ett fint barnebilde til soverommet.

Strikkesokker.

Sett med talerken og kopp.

Skrevet

Kanskje du er flink til å lage noe Vi fikk en hjemmelaget voksi pose. Helt utrolig barsel gave å få. Kjempe fin og minst like varm som alle man kan kjøpe

Husk kanskje også på å kjøpe noe til venninnen din. Hun har gjort en kjempe innsats. (en god krem eller en noe)

Skrevet

Hmm, ull er alltid fint å få.

Når jeg fikk veslejenta fikk hun klær for hele det første leveåret. Det jeg satte mest pris på å få var en kurv til meg og barnefar fylt med te, frukt, sjokolade, middager til å fryse osv osv. Det var skikkelig koselig at noen tenkte på OSS også ;)

Skrevet

For en flott ide med en hel kurv fylt med div. som du sier klær får man mye av, pluss at man antagelig i vente tiden har hatt mye tid til å drømme seg bort i butikkene?!

Skrevet

Lag en bleie kake! :) det har jeg gjort til to veninner som har fått barn! Se bilder på profilen min! =)

Skrevet

takk for tips jenter :o)

trengte bare bebis gave tips, har alt kjøpt kurv med masse body lotion produkter + godis og har laget kake til venninnen min :o)

Husker selv hvor digg det var å få masse digge selvpleie produkter :o)

likte mange av ideene dere har kommer med hittil!! men bare å slenge inn flere altså ;o)

Skrevet

Vi fikk barnebøker for ulike aldersperioder. Veldig kjekt, det ble jo nok klær:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...