Gå til innhold

Ang UL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 6+2 dager på vei.. mistet i mitt forrige svangerskap. skal ringe legen i morgen å få en time, men får sikkert ikke time der før om 2-3 uker.. Jeg vil ha en tidlig UL å har lite lyst til å vente så lenge.. Er vel legen som må henvise meg??? Kan jeg ringe andre plasser for å få en UL??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei elgr =)

Jeg vil tro at du får henvisning av fastlegen din til tidlig UL siden du mistet i ditt forrige svangerskap. Uff - så leit - håper spiren din sitter denne gangen da!!!

Alternativt er jo å ta kontakt med privatklinikker - å betale selv for tidlig UL - men som sagt jeg tror det ikke er noe problem å få en henvisning av fastlegen din til tidlig UL. Hør med ham/henne først - det ville jeg ha gjort...

Lykke til da =)

Klems

Skrevet

JEG MISTA UKE 14 MED NR 2, SÅ DA JEG VENTA NR 3 FIKK JEG TIME AV JORDMORA I UKE 10 UTEN NOE PROBLEM.

Er nå gravid i gjen ,dette var ikke planen siden jeg gikk på tab, for noe annet,så da jeg fant ut at jeg var gravid så ringte jeg legen min å fikk han til å bestille time på sykehuset å det var ikke noe prob,han sa jeg hadde godt grunnlag for å få tidlig.

så skal på ul. 6 feb.gleder meg å gruer meg masse :):(

Skrevet

Okei =) jeg var i uke 21 da jeg mistet...

Men syntes alltid det er så lang ventetid på å få time hos legen.. og vil liksom ikke legge ut til kontordama om hva timen min dreier seg om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...