Suprise! Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 fordi jeg har fått svake positive tester siden ikm på fredag....hihi der sto det; Gravid Knall artig! Termin i begynnelsen av oktober:) Lykke til videre til dere alle sammen:)
Suprise! Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk:) Lykke til Ida Linn 1.pp )
*Bambi + spire* Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Så gøy!! men da var da egentlig ingen tivil! men sikkert deilig å få det endelig bekreftet!! Ønsker deg masse masse lykke til, håper vi snart føller etter deg på 1 . trimester! Kos deg med spiren din!!! Klem:)
*SmurfeMamma* Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 gratuler så kjempe masse:) har testet svakt posetivt i noen dqager jeg også, hadde IKM på fredag.. men jeg tør ikke ta en digital, siden testene mine er så svake... og i dag var den negativ.. hvor svake var dine da?
luftbobler Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer. Morro med mange små oktoberbarn. Jeg fikk også positiv test i helgen og havnet i oktobergruppa. Det er 1.pp og første barn for meg så det har ikke helt gått opp for meg enda. Sitter litt her og venter på en eller annen reaksjon :-)
Xena73 Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))) Det er en DEILIG følelse!!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 gratulere:) så heldig du er:) hadde IKM fredag jeg også, fikk posetiv cb lørdag, men negativ på søndag...:( så jeg venter fortsatt på at tr skal komme.. men ikke noe besøk enda..
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 LilleKnøtt.. testet du positivt lørdag å så fikk du negtivt søndag?? åh...er det mulig d? fikk selv positiv test lørdag.. ikke testet etterpå.. mhm.. skummelt
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk alle sammen:D ......Nei var ingen tvil da,ganske greit med de digitale testene altså Hååååper dere kommer raskt etter! Lilleknøtt: Fra rimelig svake til fortsatt svakere enn kontrollstreken. Merkelig at du går fra positiv til negativ hele tiden da! Hm..? Men du,kan du ikke ta en digital men morgen urin? Da får du et klart svar. Skulle den til formodning være negativ må du jo bare teste videre....du har jo ikke fått mensen heller så jeg vil tro en digital viser gravid:)
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. januar 2009 Åja, jeg har skiftet nick fra Dame med 2 små! ----til : *Oktober nurk* )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå