Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig ha fiskegrateng - men det er såååå lite mat som frister når man går rundt og er småkvalm og uggen om dagene! Hva skal dere ha? Kanskje jeg blir inspirert til å lage noe annet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:) Her har vi hatt bali kyllinggryte med ris, namnam, var kjempegodt:) Jeg er ikke kvalm, så her går alt ned da, har faktisk savnet symptomer den siste tiden, idag kjenner jeg det stikker litt, så er egentlig glad for det, men ååå, så bekymret likevel....kan jo være at det betyr noe annet...huff, må ikke tenke...er håpløs jeg... Hvordan gikk det med deg på ul da? har nesten ikke vært inne her de siste dagene...så har ikke fått fulgt med på deg. Klemmer :o)

Skrevet

Hei Lillemy-77

Det gikk kjempefint på UL. Fikk se en bitteliten en som hadde tatt plass i magen - og det er bare èn og ikke to som jeg hadde mistenkt, heldigvis - synes det er greit med bare èn, hehe!

Alt så bra ut, men det var for tidlig med hjertelyd, så jeg skal tilbake til ny UL når jeg er 11 uker på vei. Fått ny time 06.03, så det blir spennende! Da skal jeg også til JM for første gang - så det blir også spennende!

Heldig du er som ikke har så mye symptomer - jeg ble litt tatt på senga denne gangen, var jo omtrent symptomfri med første mann, så nyt graviditeten du =)

Klems

Skrevet

Åååå, så artig å få se en bitteliten beibi da...gleder meg til det er min tur. Enda 2 uker igjen.... da er jeg vel ca 8 uker på vei, kanskje jeg kan høre hjertelyd da???? hååååper virkelig på det, og at alt er bra. Var du symptomfri med første? Det var i grunnen godt å høre, at det går an. Jeg kastet opp det meste av mitt forrige svangerskap jeg...hehe... Klemmer til deg:o)

Skrevet

Fiskeboller og bacon! :) Heldigvis ikke plaga med kvalme i det hele og det store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...