Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Ja,da har jeg fått dibba litt jeg å.Mutters alene.Skulle vært påbudt tid her.hehe. Har snuppelita her,og må nok leke megler litt.Kranglen om traktoren er i gang,og ingen vil jekke seg.=) Di to er knoll og tott altså. Men onkel er både spandabel og beskyttende,så det går bra nesten hele tia.Helt til hun tar yndlingslekene =D Ha en fin Søndag da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Kjekt med spandable og beskyttende onkler! Ha en fin søndag du også:-) Vi har kommet fra stallen vi. En venninne av meg var med i dag og skulle ri en diger hest. Dessverre raset snøen fra taket i ridehuset og hesten ble redd og steilet og hoppet og hun gikk rett i dørken. Har hatt sykestue hjemme hos henne nå med diverse remedier fra mitt "lille" husapotek/alternative skap og forhåpentligvis funker noe av det. Fikk helt vondt inni meg.....så kjipt at det skulle skje! Liten rosa har gått på ski idag også og er skikkelig flink:-) Nå har vi malt, og kjørt femtisen i bursdag til "svigerinna" og sambo har dratt ut på tur, så nå skal vi spise restemiddag fra igår vi to som er igjen:-)
♥Snulder Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Deilig med litt tid til å gjøre ingenting;=D Klabert snille lille onkel passer på og låner bort ... alt annet enn yndlingsleka....hehe..
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Huff klatten,så grusomt da ! Håper virkelig hun greide seg fint?? Godt du hadde litt å hjelpe med.Steilende hester er ingen spøk nei. Fikk helt vondt i meg nå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Ja det var ikke spesielt artig. Hun kontaktet legevakten i går kveld, da det var vondt å stå oppreist og nå er hun lagt inn! Der får hun smertestillende og de følger med. Har tatt røntgen og ingenting er brukket heldigvis. Men skikkelig mørbanket og forslått. Mulig en nerve som har blitt slått i klem i fallet. Får håpe smertestillende kan gi henne litt søvn og ro og at det roer seg ned i løpet av noen dager. Fyttikatta så skummelt. Og jeg er ennå mer bestemt på at det er FALI!!! 5 minutter før det skjedde sa jeg til henne at jeg ville prøve å skritte ned hesten etter treningen...........eh..........it aint going to happen in a long long time...............
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 å guri meg! Godt d endte bra.men slagskader er di verste skadene.å du må ikke tenke at d her er din feil.for det er fort gjort å skremme en hest.uflaks at slikt skjer når hun ble med dere. Eldste her har blitt kasta av i fart og mere til.den gale hesten hennes var slik.men endte godt hele tia. Huff,stakkars venninna di.å deg med.for du har d neppe godt du heller. Forstår nå at du ikke vil prøve ri.men det fins mindre øk å da. Klemmer på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Neida, jeg vet det ikke er min feil, jeg satt dønn rolig og så på jeg. Guffent nok! Det var den hersens snøen som raste av taket i ridehuset som skremte dyret og var årsaken. Datteren min fortalte oss etterpå at det sies at en rytter skal bli kastet av 100 ganger før det er en god rytter (eller noe i den duren), men ærlig talt altså. Hun frøkna mi har jo også blitt kastet av flere ganger og tatt salto av hesten, men det har gått bra hver eneste gang og hun kliver opp på hesten igjen. Igår endte det med at hun måtte fange den redde hesten og jeg måtte ta hennes. Kan tro jeg ikke var høy i hatten, og imponert over tøffe frøkna som bare ordnet opp med det digre dyret. Hun satte seg opp på dyret og fikk roet det ned igjen. En ting er i allefall sikkert, jeg fikk ikke mindre respekt for hva som faktisk kan skje når noe går galt med disse dyra!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå