GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Må vel si sorri for detaljer, siden andre gjør det:) Men når eg var på do for ikke så lenge siden så var det pittelitt blod på papiret, ikke mye å det var blandet sammen med utfloden. Det kunne dekke en fingertupp ca akorat der blodet var blandet inn.. Viss det ikke kommer noe mer så trenger eg vell ikke gjør noe med det? Ringe til føden eller noe.. Har hatt endel utflod det siste døgnet, å inatt så falt det noe ned i doen etter eg hadde sett meg, kansje det var slimproppen? Isåfall kan eg vell ikke ha sex uten kondom pga infeksjonsfare.. Hmm.. Takk for svar
FruMamma med nr 2 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Det høres veldig ut som slimproppen, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg. Den kan gå like før fødsel hos noen, mens hos andre går den tidlig i svangerskapet. Infeksjonsfaren er større nå, så unngå sex uten kondom, bade på offentlig sted etc.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Eg har nå blødd litt mere, det er blandet inn i utfloden, men er ikke blod hele veien... Trur eg venter med å ringe føden til det kommer mer blod viss det kommer mere?? Det trenger vell ikke bety at fødselen er i gang? tør ikke håpe for mye heller tilfelle eg blir skuffet, lillegutt i magen klarer jo seg fint nå viss han blir født:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå