Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei Vi har to barn i sammen, eldste er halvannet og minsten er 3 mnd.. Nå føler jeg at forholdet er på siste verset(vi har slitt lenge gjennom hele graviditeten me sistemann), og har mest av alt lyst til å gå ifra han. Men hvordan skal jeg klare dette med to små, og jeg syns det er trist for dem at de ikke skal ha en far i huset.. Og hva skal jeg si til omgivelsene, vi har nettop fått en liten og så flytter vi fra hveandre. Og hvor begynner vi, med å selge huset, båten?? (og i disse tider) Familliemekling??? Jeg vil jo gjerne ha et hus med hver sitt soverom til dem. Er det noen som vet hvor mye bidrag jeg har rett på med to små(vil jo gjerne ha et fint hjem me soverom til dem begge) Hvor finner jeg ut av ka bidrag jeg har rett på?? Han sier og at han skal ha dem 50% Noe jeg er enig i når de er litt større, men ikke nå når de er så små. Og han jobber offshore så han er borte 2 uker om gangen, så jeg forstår ikke hvordan han skal få det til, men hvis han står på sitt med å ha dem 50% kan han få det igjennom og?? Jeg er redd for å gå, men innerst inne vet jeg at det er det beste for oss alle. Men jeg trenger det siste sparket nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå