Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg og barnefar har nett inngått avtale om når han skal ha barna.Han har hvert veldig vanskelig de siste mnd.Nå har det seg sånn at han kom ikke å henta gutten i går pga han ikke hadde sovet den natta.Så jeg måtte avlyse kinoplanen min pga han skulle sove i stedenfor å ta ansvar.Jeg spurte om han kunne passe ungene hos meg på kvelden pga jeg ville ut.Har ikke gjort noe alene på flere mnd.Han gjør som det passer han og tar aldri hensyn til oss eller barna.Han ba meg kysse meg et visst sted og kalte meg blås som trodde han gadd det.Han har ikke sett ungene på 2 uker å bor 10 i fra.I dag skulle han ha jenta et par timer men har ikke hørt fra han.Jenta venter han ikke pga jeg har ikke sagt noe om det pga han er uberegnelig.Men hun savner han veldig!Skal jeg spør han hvor han blir av eller vente til han selv tar kontakt?Han lyver så mye i tilegg.Han sier nok som sist at han rett og slett glemmer det!Hvor mye skal jeg jobbe????
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Du skal ikke jobbe for at han skal holde kontakten med sine barn. Ikke ring, ikke mas, men noter deg hvor ofte og hvordan han bryter avtaler (ringer han og avlyser, dukker han ikke opp osv), og hva dette gjør med barna dine. Så har du litt skyts om det skulle komme til reforhandling av samværsavtaler eller no'
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hadde skrevet ned all driten med datoer og alt, og samlet dette opp. Skriv også ned når han holder avtaler, slik at han ikke kan si noe på at du tar det ut av konteksten. Dermed hadde jeg gjort noe med det der, for hadde ikke funnet meg i det. Drit i å ta kontakt, bare skriv det ned. Han fortjener ikke å ha barna bare når det passer han selv, så hvis han er som det der bør du være den som bestemmer alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå