Gå til innhold

Hvordan krangler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide egentlig ikke å krangle noe særlig før, men sambo er en skikkelig kranglefant som hever stemmen og banner mye. Så jeg begynte å bli litt lik ham. Men så fant jeg ut at det er bedre å holde seg rolig og diskutere saklig med gode argumenter. Sparer oss for mye krangling det nå.. Men jammen har vi kranglet mye i de årene vi har vært sammen. Nå er det lite. Hvis han glemmer seg ut nå, ber han alltid om unnskyldning etterpå, for han innser hvor teit det er å rope.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer er en stoor kverulant, og jeg har nok blitt litt lik han de årene vi har vært sammen. Men det beste er å bare la han holde på, og late som man er enig, da innser han at han er skikkelig teit som holder på på det viset :)

Vi krangler ikke så ofte, det er mest diskutering, og vi blir som regel alltid enige :)

Skrevet

vi krangler aldri. kan diskutere, men hever aldri stemmen til hverandre. men det vil ikke si at vi ikke kan være kjempesinte noen ganger! men da har den andre somregel god grunn til å unnskylde:) vi vet begge at hvis den ene roper så lukker den andre øra, så da komer vi ingen plass. ofte tar vi opp ting etter situasjonen har skjedd. for der og da kan vi ofte si ting vi ikke mener, og da blir det bare sur stemning. vi har også passet på å aldri rope til hverandre fordi dette er ikke noe vi vil lære barna våre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...