Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 I går ble jeg ferdig med ullbuksa til snuppa vår.Har strikka sakte denne gangen..Jeg gleda meg til å begynne på innkjøpt garn og nytt mønster.Skal strikke drakt med tilbehør til babyen som snart kommer =) Men,da jeg skulle sette meg ned å bytte pinner,så hadde jeg ikke rett størrelse!!!! Gjett om kvelden og dagen i dag ble ødelagt da!!!! Av alle ørtiførti pinnestørrelser i verden,så hadde jeg ikke nr7 ;o/ Nå har jeg abstinenser jeg.Har jo strikka på noe i mange måneder.Nå må jeg vente helt til i mårra. "Snufs"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Så flink du er! Jeg har fått oppskrift på prinsessekroner i tova ull og skulle gjerne satt igang med dem, men er helt sløv på alt som heter strikkeoppskrifter, så her må det nok tys til bestemødrene:-)
♥Snulder Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hmmm.... strikking er lenge siden jeg holdt på med! Strikket ett sett med bukse, genser, lue og sokker til Tutta da hun var ca 1 år. Tror nesten jeg må prøve meg litt igjen.... snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå