Gå til innhold

er 39+5, tror hu har snudd seg til seteleie =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed hos legen at hun hadde festet seg, så kom jeg til jordmor å hun sa hu ikke hadde festet seg og lå ganske høyt oppe. Så nå føler jeg at hun har snudd seg til seteleie..=( *veeldig bekymret* Jeg ringte føden i går, de brydde seg ikke. De sa bare ta kontakt med legen på mandag.

Men legen kan jo ingenting!!! Å jordmor skal jeg ikke til før etter terminen! Hu kan jo komme når som helst..=( jeg har gruet meg til vanlig fødsel, å ønsker ikke å føde setelei i vertfall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da. ring jordmoren i morra og få time i morra. dem skal da ta det seriøst. jm di skal ha timer på dagen som er til haste timer så du må ikke føle det. jeg hadde en haste time og det var jegikke alene om den gangen..var flere som faktisk ventet. så ring jordmor i morra.

jeg har også vært redd for at ungen har snudd seg til seteleie,men hun hadde bare snudd seg til høyre med ryggen. hehe

og om ikke ungen er stor så vet jeg fler som faktisk har hatt fine fødsler i sete enn vanlige fødsler..kommer selvsagt an på men det jeg har hørt har bare vært positivt.

Skrevet

Hei, åå takk for svar..

Da skal jeg ringe i måra ja! å tusen takk.. Sitter her å triller tårer for jeg er så kjempe bekymret.. =( Føler ingen på føden har noen gang tatt meg seriøst. Håper jeg får en haste time =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...