4barns mor Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hvordan er det med snøscooterkjøring når man er gravid?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg har dessverre ingen erfaring med dette, men jeg ville vel ha tatt det ekstra med ro med alt kjøretøy som man er litt "usikret" i når man er gravid, enten det er snøscooter, moped, motorsykkel o.l. Det er jo bare for noen måneder i løpet av ett helt liv man må tenke seg litt ekstra nøye om. Jeg prøver å leve etter regelen om at hvis man er i tvil - da skal man la være - det pleier å ligge noe i intuisjonen vår... Jeg ville ihvertfall ikke ha tatt noen sjanser, men det er meg det da, kanskje det er noen andre her som har erfaring med dette og som kan svare deg?? Lykke til da =) Klems
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Tja, det kommer vel an på hva slags kjøring du tenker på da. Når jeg ventet nr 1 var jeg først i Sharm når jeg var 3 mnd på vei, da kjørte jeg 4 hjuling i ørkenen og det var jo ikke noe problem, og med begge barna har jeg kjørt sne scooter på vinteren. Men durer ikke i vei i vanskelig terreng i 100, men kjører en del ved og vann og transport og ser ikke noe problem med det i og for seg. Med sistemann kjørte jeg scooter hele påsken 08, og fikk baby 3 uker senere. Men som sagt, kommer an på hva slags kjøring du er vant til, og hvor forsiktig du er. Husk at du bare er gravid da, ikke døds syk
4barns mor Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Man må selvfølgelig leve som man pleier.. Bare lurte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå