Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt hysterisk nå, men som førstegangsfødene er alt så nytt og vanskelig.. var på ul kontroll på føden på torsdag på grunn av sterke og jevnlige kynnere.. der viste det at alt stod bra til og ingen modning.. opg ble sendt hjem igjen med følelsen av å være hysterisk gravid. igår(lørdag) tror jeg slimproppen gikk.. kom ca 5 store klumper med helt gjennomsiktig gele.. samtidig så ble toalettpapiret helt gult, mye gulere enn urin når jeg var på do i hele går.. idag så var trusen helt våt av helt blankt "vann" det luktet ikke urin og var ingen flak eller noe i.. bare "vann"... er redd for å ringe føden igjen.. siden jeg nettopp har vært der på ekstra kontroll.. noen som har vært borti lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fostervann lukter som sæd! Kan jo være utflod du har. Uansett så må du ikke være redd for å ringe føden igjen - det viktigste er at du føler deg trygg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...