Gå til innhold

dere som oppbevarer klær på loftet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere det i ??

kan man bruke søppelsekker/poser??

har det i esker nede her nå,men de blir for tunge å ta opp der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun hatt babytøy på loftet foreløpig og de har jeg bare pakket i plastposer etterhvert som snupp har vokst utav det. Planen var å sortere litt bedre og ha gjennomsiktige plastbokser til det, men så langt kom jeg aldri, og nå skal det ikke opp igjen likevel siden dette er sistemann. Ikke tatt noen skade av "behandligen" de nesten 4 årene de har ligget der i alle fall :o)

Skrevet

ok,takk=)

er jo kaldt på loftet så bekymret for at det skal bli ødelagt.Men har ikke plass nede her lenger=)hehe

Skrevet

Så lenge det er tørt og ikke fuktig der oppe så tror jeg ikke det tar noen skade (og klærne er helt tørre når du legger det i pose evt).

Skrevet

alt jeg oppbevarer på loftet står i bananesker. Så har jeg lapper utenpå. Veldig ryddig og oversiktlig =)

Skrevet

Har tidligere oppbevart babytøy og andre klær i sekker som jeg har "støvsuga" luftas ut av for å komprimere dem, klærne har vært like fine igjen når de har vært tatt ned etter flere år. Loft er som oftest tørre og tempererte, og anbefales vel som lagring til sånt framfor feks kjellere som er mer utsatt.

Nå er alt pakka i plaskasser med lokk, merka og stabla.

Så lange gjerne i sekker du. Finnes også poser man kan vakumpakke, slike med glidelås eller hva det nå er...jeg skal kjøpe noen sånne for å ha dyner ol i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...