Gå til innhold

Hva gjør dere andre høygravide i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder ræva av meg. Hadde barnefri fra klokka 12 i går - snuppa skulle på overnattingsbesøk hos farmoren sin, noe hun har gledet seg til i ukesvis :oD Jeg var kjempeklar for barnefri siden hun er NOE kleggete for tiden, men da vi la oss i går kveld/natt var det jammen et savn å ikke få stryke henne over kinnet mens hun sov... *sukk*

Og i dag skulle mannen bare hente henne og farmor for å gå laaaaaang Turistforeningstur sammen med slekt-og-venner, så det er enda mange timer til jeg får se henne. Og her sitter jeg da - gjorde unna nesten alt husarbeidet i går, så i dag gjenstår jo bare å sette på et par maskiner med tøy + gulvvask. Og gulvvask klarer jeg ikke med dette tullebekkenet, så da sitter jeg her da og venter på at en nydelig dag (værmessig i alle fall) skal ta slutt og gravidhormonene mine får meg nesten til å gråte av savn etter mann og barn (som jeg sikkert er lei av når de har vært hjemme i 5 minutter, haha). Og trøstespiser litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene!

sitter og kjeder meg helt sykt. ser på spellemansprisen da.....men så er jeg så tung og sliten at jeg ikke gidder og gjøre noe selv om jeg er rastløs. skikkelig rart. ikke er det noe morro og gjøre på en søndag heller. bor i et høl av tranby hvor det ikke fins en jævla cafe en gang! og gubben sitter bare på pc og er asosial. Bilen er såååå nedsnødd at jeg tror jeg bare skal vente på våren før jeg prøver og få den på veien. hehe.

nei nå gleder jeg meg til snuppa kommer ut så jeg kan dille med hun..og kose! en smule lei av og vente....37 uker i dag.

tror jeg skal trøstespise litt jeg også. jeg har skikkelig lyst til og gå ut og ake, men får ikke lov av mannen for han er redd jeg skal skade meg eller baby...

Skrevet

Sov lenge, om oppstykket, og av fornuftige ting har jeg funnet på ting jeg kan gjøre fra sofaen. Har sortert i kaste og beholde hauger alle blader og brosjyrer, vi har en del etter flytting og oppussing kan du si. Var deilig å få gjort noe fornuftig og som skaper litt mer plass. Eneste ulempen er at kaste haugen er for tung for meg å bære ut i dunken, får få hjelp til det da ;D

Skal prøve å få "renset" denne bærbare maskinen ikveld med qtips, er ganske skitten på tastaturet. Må bare være kreativ med "sofahusarbeid".

Har og storesøsterfri noen timer nå og er deilig, se tv og gjøre litt småting og gå og ha murrevondt for meg selv, slipper jeg bli sint på noen. :D

Skrevet

Går no her å duller,små spiser litt,rydder litt,og har baket en kake som jeg skal fryse ned..kjekt å ha lissom ;o)

Slår i hjel litt tid på pcèn..lurer på hva jeg skal ta meg til nå?..Tror jeg tar ideen over her om å finne sofa syssler...kjekt å få gjort noe fornuftig også,er jo ofte slike ting som aldri blir gjort ellers ;o)

Skrevet

Vaske pc var ikke så dumt - tastaturet begynner å se uggent ut her også selv om det er svart... Men hva slags vaskemiddel bruker man? Har tidligere smuglet med meg hjem sånne engangsservietter fra jobb, men de har jeg jo ikke tilgjengelig nå... Kanskje jeg kan bruke sånne servietter med alkohol som man bruker å rense huden med om man skal ta en sprøyte? Og så har jeg en boks med trykkluft som jeg kan bruke mellom tastene til å få opp støv i alle fall...

Og begynne på liste på hva jeg trenger å pakke før vi drar på sykehuset til fødsel? Pakke den er jo uansett for tidlig siden jeg bare har 2 bukser og 3 gensere å bytte på for tiden, haha...

Kanskje driste meg til å skifte på senga? Da kan jeg i alle fall hvile med god samvittighet etterpå, hehe. Hadde jeg ikek vært 100% skm for tiden hadde dagen i dag vært gull, men nå er den jo bare lik alle andre *sukk*

Skrevet

Har gjort unna litt husarbeid for å se om det setter i gang fødselen, men uten hell foreløpig. Får begynne på badet snart og se om det hjelper! Må vaske litt tøy, men venter til mannen kommer hjem fra jobb, så så jeg tatt med arbeidsklærne hans. Er 40+3, dvs en dag på overtid, så vil gjerne få ut den ungen snart!

Skrevet

Har ryddet litt i bordhøyde. Kan bare glemme å få plukket opp noe fra gulvet. sortert litt tøy som jeg har fått av en snill venninne.

Eldstebarnet er på ski med sin far. Heldigvis. Ganske stusselig selskap for henne jeg nå.

Begynner å bli nesten folkesky. Orker ikke gå ut av huset en gang.

Skrevet

Jeg har vaska vindu,og gått en lang tur i fineværet. Her på nordvestlandet er det reine våren ute. Småjogga siste biten, da jeg fikk telefon om at gutten min på 15 hadde saga seg i hånden, og de trengte litt assistanse. Det var såpass at det ble tur på legevakta, og litt brodering i hånda, og siden bilen vår som er "uniformert" har blitt observert på legevakta, har jeg svart på SMS meldinger siden vi kom hjem, heheheh.

Nå er svineribba snart klar i ovnen, og etter middag blir det ostekake og kaffi, for å feire pappan som har bursdag i dag.

I kveld skal jeg kose meg med strikketøyet, og tanken på at nok en dag er over, og at det nå bare er en dag igjen til termin på tirsdag.

Skrevet

jeg har laget verdens beste sjokoladekake i dag:) som skal rett i frysen og være klar til barselbesøk. hemmelig oppskrift fra en av byens kafeer. ei som jobbet der klarte å snike oppskriften så nå lager også jeg rogalands beste sjokoladekake. og den er ikke for de på slankeren, det er helt sikkert!!!

ellers har jeg sett sport på tv:) deilig sløv dag:)

Skrevet

Der sa du noe, må også skrive liste over de siste ting som må i fødebagen rett før vi kjører, er jo flere ting jeg bruker til daglig som ikke kan pakkes nå. Like greit å ha liste, ellers glemmer vi nok mye, spes hvis far skal gjøre det. ;D

Må finne meg postit og penn.

Du kan sikkert bruke slike servietter, har selv tenkt å bruke rensevann til ansikt med alkohol i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...