Gå til innhold

Ja ja, nå er det blitt min tur til å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bli en av de "jeg tror jeg så en skyggestrek, kan jeg være gravid" - damene..!

Før har jeg alltid tenkt: "Ja men, da er du gravid da, lykke til!" mens nå tenker jeg: "Jeg tror faktisk det var ren innbildning, og det var INGENTING der. Jeg bare stirret så hardt at jeg så streken bak det hvite, som skal komme fram hvis stoffene i urinen reagerer på strimmelen".

Kort sagt, jeg tror testen var fullstending negativ, og regner med at jeg nok en gang ikke har blitt gravid.

IKM er tirsdag.

Det flaue var at jeg glemte at testen lå der, på baderommet, og mannen min kom inn. Han så den helt sikkert, og nå tror han jeg er helt desperat, mens realiteten er at jeg har fått noen grav.tester gratis pga at jeg fikk feil ordre, dermed har jeg så masse tester at jeg for første gang i mitt liv har "tulletestet" :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen. Tror nok du er gravid, men ta en ny test om et par dager for sikkerhetsskyld.

Er det billigstrimler du bruker?

Sist jeg ble gravid var testen negativ 10 min etter jeg hadde tatt den, og positiv 2 timer etter. Dette var 3 dager før IKM. To dager senere var den klart positiv.

Skrevet

Jeg måtte sjekke testen igjen etter svaret ditt, den var fortsett like svak/ikke-eksisterende.

Det var en stav, men staven er fra billigetester.no, vet ikke om de er like strimlene eller ei.

Tror helt ærlig at jeg bare stirret så lenge på testen at jeg begynte å hallusinere :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...