Temmelig hemmelig Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Gru gleder meg. Skal bli satt igang i morgen tidlig kl 06.00.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Så spennende!! Er selv superklar for å bli ferdig, men må jammen finne meg pent i å vente ei god stund til, men heldigvis max 6 uker da ) Tenk - i morra blir du kanskje mamma, noe som er det største som skjer de fleste av oss damer ) Lykke til!!
elikatt -mamma til 4- Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg så deg inne på sykehusdebatten, vi skal føde på samme sykehus! Jeg har termin 10. feb. så regner ikke med å komme dit enda da. Du er heldig som blir ferdig nå, jeg er rimelig lei av den store magen nå, og alle de andre plagene som følger med! :-) Lykke til i morra! :-)
Temmelig hemmelig Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Har egentlig termin 5 feb, men blir satt igang før tiden siden jeg har en stor baby. Forje gang gikk jeg 18 dager over tiden, så jeg er kjempe glad jeg slipper det denne gangen. Har hatt influensa i en uke nå, så håper de tar imot med selv om jeg ennå har litt hoste.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har også fått beskjed om at jeg ikke skal gå over tiden pga tidligere store babyer, men blir ikke satt i gang før terminen da. Egentlig regner jeg med å føde rundt mens-termin som er 7. feb. Jeg har født rundt mens-termin 2 av 3 ganger, så håper at det blir sånn denne gangen også! Så lenge du er feberfri og formen er god, så tror jeg nok de setter i gang fødselen selv om du hoster litt. Vet du om du har begynnt å bli moden? Jeg har blitt satt i gang en gang, jeg var da moden, og igangsettinga og fødselen gikk veldig bra. Jeg startet igangsettingen kl. 9.00 og 6,5 timer senere var gutten min født.
Temmelig hemmelig Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Er feber fri nå, så satser på at det går bra. Vet ikke om jeg er moden, ingen som har sjekket. Blir sikkert sjekket i dag når jeg legges inn. Ble satt igang forje gang også, å da endte det med akutt keisersnitt. så jeg er forberedt på det meste. Var på vekstestemering forje fredag å da regnet de med at babyen var 4 kg og kom til å være 5 kg ved fullgått termin. Storebror var over 5 kg da han ble født, så jeg er glad de skal sette igang i morgen.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Ja det var ingen smågutt nei! :-) Håper det går greit i morgen med deg da, og det er jo bra du er forberedt! Jeg får ikke så store unger, men jeg er ganske liten selv, så de to som var store, (4090g og 3650g) var for store for meg. De to var gutter, og denne gangen venter jeg ei jente, og hun er estimert til å veie ca 3500 ved termin, så jeg håper på en relativt enkel og komplikasjonsfri fødsel! Vet du om de har trådløst nettverk på sykehuset her? Har tenkt å ha med meg dataen, vet at det kan bli et par kjedelige dager på sykehuset. Ønsker deg masse lykke til i morgen, og skriv gjerne hvordan det har gått når du kan! :-)
Temmelig hemmelig Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2009 Det er ett tråløst nettverk, men det er veldig dårlig dekning. Men du kan jo prøve å ta med dataen. Selv jobber jeg på sykehuset så nå sitter jeg på jobb å surfer litt. Kjenner jeg deg? Prøvd å vri hjernen, men kan ikke komme på at jeg vet om noen som venter nr 4 nå ennå.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Jeg aner ikke hvem du er, kjente bare igjen nicket ditt fra sykehusdebatten. Jeg kjenner ingen gravide utenom søsteren min faktisk. :-) Jeg bor på Elvenes med mann og barn i alderen 4 til 16 år. Og her er jeg vant til dårlig nett, så da overlever jeg sikkert med dårlig nett på sykehuset et par dager! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå