brooklyn Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Min tante holder på å gjøre seg til uvenn med hele bønsjen da hun VIRKELIG misliker navnet som barnebarnet kommer til å få. Pappaen til jenta sa "det som er så flott er at det er foreldrene som bestemmer" hvorfpå min tante svarte "vi får nå se på det". Hun våkner om natten og tenker på hvor fælt hun synes det er. Hun sier hun ikke vil gå i dåpen om hun skal hete det. Jeg sa til henne i går at hun måtte roe seg ned og akseptere at det ikke er hun som bestemmer. Da mannen min sa at han ikke synes det var så ille, så det ut som om hun skulle daue. Er det virkelig å ille? Jeg synes ikke det var så ille i går, men etterhvert som jeg "smaker" på det er det jo ikke så verst... Hva sier du?
It's all about me Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Vel, jeg liker det ikke. Men så ille at det fortjener reaksjonen til tanta di er det ikke.
Sånn kan det gå Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Anna, Anna Lovinda.... Hører bare Erik Bye synge jeg for min del ved tanken på det navnet. Ville ikke kalt barnet mitt det i hvert fall.
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Ikke min favoritt, men jeg syns tanten din overreagerer voldsomt...
brooklyn Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 hun ville ikke først si hva navnet var, så jeg satt jo der og tenkte på Esmeralda og den type navn... Overreagering er en del av den genetiske koden i min familie:)
Tøysetipp Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg synes navnet var helt grusomt. Rett og slett. Fantes ingenting søtt ved det etter min mening. Jeg synes tanten din overreagerer, men støtter henne i at navnet var skjemmende.
julebompi Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 hver sin smak .........jeg synes det er grusomt
julebompi Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 men helt ærlig, for en oppførsel. tror ikke jeg ville sendt ivitasjon ti "tante" cruela
brooklyn Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2009 hun er mormor til dette lille barnet som skal hete Lovinda. Hun er ikke overvettes begeistret for de navnene vi har valgt til våre barn heller, men det bryr meg særdeles lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå