happygilmore Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Idag trykket jeg på "bestill" etter mye om og men på om den er verdt pengene eller ikke, men føler meg nå så frustrert over at vi aldri ser ut til å treffe nøyaktig. Lei av å gjette meg frem til eggløsning, så håper fertilitetsmonitoren skal gjøre susen Noen med erfaringer?
elleville Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har også vurdert den frem og tilbake! Har ikke kjøpt enda jeg da... Hvor bestilte du? Så spennende da!!! Er i 14 pp så begynner å bli ganske så desperate vi også!!!!!! Lykke til!
Dinoproto Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har den, men brukte den bare et par ganger. Fungerer kjempefint for å finne akkurat tidspunkt når man er mest fruktbar. Selv har jeg gåttt tilbake til den du kjøper på apoteket, CB digital, MEN tips; kjøper testpinnene til fertilitetsmnonitoren på 20 stk i pk., og bruker de så igjen på den CB digital-greia. Sparer litt penger på det og fungerer utmerket!
happygilmore Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 du mener du bruker de testpinnene til fertilitetsmonitoren i den cb digital eggløsningstest? det er jo smart da lurte litt på om det var mulig... men nå ser jeg frem til å bruke fertilitetsmonitoren. kjøpte den på https://billiga-tester.se/
Dinoproto Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 jepp, det gjør jeg, sparer litt penger her, kjøper de samtidig på billigtester.no:)
justme1 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Har også kjøpt denne, men ikke brukt den enda. Venter på at mensen skal komme tilbake etter MA i oktober. Kjøpte den på ebay.co.uk. Den var ny og kom i orginal innpakning og jeg betalte ca 800kr, så sparte en del på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå