ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Våknet på morgenen i dag og fikk mer og mer vondt nederst i magen.. Er på dag nr. 19 i pergosyklus.. Hadde skikkelige smerter i hele nedre delen av magen.. Kjente meg nesten "støl" i magen.. Det pågikk i +- en halv time. Også slapp det.. Kjenner såvidt noe nå.. Noen som har hatt det slik?? Trodde et øyeblikk at jeg måtte på legevakten for det var så vondt! Skikkelige tak i nedre del av magen.. Lurer på hva det var... Kan EL eller festesmerter føles slik?? Har ikke blødd eller noe etterpå.. Har aldri vært gravid før, så føler meg veldig usikker på dette. Håper noen kan svare..
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2009 *Dytt* Ingen som har hatt det???????
ønsker spire 87 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 jeg har ikke hatt det selv men jeg vet at el kan blir veldig smertefull når du går på pergo.. mener på at det er et tegn på at du har skikkelig go og kraftig el.. vet du om du har hatt el forresten?? vet ikke om festesmerter er så vonde, men vist du hadde el på dag 12 f.eks så kan det jo være festesmerter også.. lykke til:D
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg går på enkel pergokur, og fikk positiv el-test i går. Samtidig fikk jeg skikkelige magesmerter, så det er helt åpenbart at "noe" skjer der nede. Tror ikke det er grunn til bekymring, med mindre du tror at du kan være overstimulert. Går du på enkel eller dobbel kur? Håper det går bra med deg!
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk for svar begge to!! Jeg går på dobbel kur (første gang) har cyster i eggstokkene, tror det er derfor jeg fikk dobbel.. For det var liksom ikke noe alternativ med enkel.. Hun sa ingenting om det. Enten så hadde jeg EL eller så kanskje det var en cyste som sprakk! Gjorde noe helt utrolig vondt!! Ble kjemperedd. Men har ikke merket noe spesielt etterpå.. Skikkelig press og følelse av å være støl hele nedre del av magen..Men så slapp det jo etter ca en halv time- tre kvarter. Hva vil det egentlig si å bli overstimulert?? Håper egentlig at det var EL jeg da.. Hehe, sikra meg varene i går kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå