Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Begynte å blø i natt, etter min syklus skulle jeg hatt mensen for en uke siden, men har ikke turt å ta noe test enda, for jeg var ikke sikker på når jeg hadde mensen sist, regnet meg frem til at den var forsinket med en uke. Begynte altså å blø i natt, blør syyyyykt mye, og har kjempevonde kramer i magen, nesten som rier... Har hatt ubeskytta sex... jaja... trist er det uansett, men burde jeg oppsøke lege? Blør ut en rosa tamong på 30 min liksom, og det er IKKE vanlig til å være en mensen, for jeg pleier å vente 3-4 timer før en rosa tamong skiftes...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 tror ikke du har vert gravid, helt normalt og kan få kraftig menstrasjonsblødninger og en kan også få veldig smerter når en har mensen. en så tilig SA så vil du antaglivis ikke blø noe mere en en vanlig mensenblødning. men vansklig og si, det kan jo hende.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hvis du er over IKM og har en SA nå, så vil du sannsynligvis få positiv test. Du kan jo teste hvis du veldig gjerne vil vite. Aner ikke om du må oppsøke lege, men det må i så fall være for å forsikre deg om at alt kommer ut.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Rimelig sikkerpå at du ikke trenger å oppsøke lege ennå i hvert fall. Hvis du har hatt en sa, så er det den vanligste, og veldig mange svangerskap ender på denne måten uten at kvinnen vet at hun er gravid en gang. Hvis blødningen ikke gir seg, kan du jo høre...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Selv om du evt bare var nygravid ville jeg ikke brukt tampong tilfelle det var sa. Hadde brukt bind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå