nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 lillemor har puttet en perle LANGT opp i nesa, så da må vi til legen for å fjerne den... hadde egentlig puttet en i hvert nesebor, men dene ene fikk jeg ut før hun hadde dyttet den for langt opp... det var den søndagen... :o/
Sørland-snuppa Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 hehehe. samboeren min puttet en 10øring i nesa når han var liten.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 nå er vi tilbake igjen, så det gikk heldigvis fort. de lo litt av oss da vi kom, og det skjønner jeg jo godt ) hun var veldig flink, da, satt helt rolig mens legen pirket oppi nesa hennes )
Misti Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 hei... skal ikke pelle for mye. men jeg gjorde dette tusen ganger da jeg var liten..(huff) da lærte legen mamma at hun kunne bruke en heklepinne for og få den ut...
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 hihi, det har vi vært på legevakten for også! Og en mini mutter i øret engang også!!!:-D
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2009 tror ikke jeg hadde turt å putte en heklenål i nesa hennes... :o/ vi har blitt enige om at det kun er nesedråper og buser som skal være i nesa... haha tror ikke dette var noe de driver med hver dag, visste ikke om de hadde riktig utstyr og sånn... haha en mutter i øret faktisk... haha ) jenta mi har aldri puttet noe noe sted, har aldri hatt sikringer i stikkontakter, skuffer osv, men i en alder an 2,5år skal vi prøve å dytte inn ting... jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå