Gå til innhold

da skal vi på legevakten en tur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemor har puttet en perle LANGT opp i nesa, så da må vi til legen for å fjerne den... hadde egentlig puttet en i hvert nesebor, men dene ene fikk jeg ut før hun hadde dyttet den for langt opp...

det var den søndagen... :o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja.. mye de skal teste...

Skrevet

hehehe. samboeren min puttet en 10øring i nesa når han var liten.

Skrevet

nå er vi tilbake igjen, så det gikk heldigvis fort. de lo litt av oss da vi kom, og det skjønner jeg jo godt :o)

hun var veldig flink, da, satt helt rolig mens legen pirket oppi nesa hennes :o)

Skrevet

hei... skal ikke pelle for mye. men jeg gjorde dette tusen ganger da jeg var liten..(huff) da lærte legen mamma at hun kunne bruke en heklepinne for og få den ut...

Skrevet

hihi, det har vi vært på legevakten for også! Og en mini mutter i øret engang også!!!:-D

Skrevet

tror ikke jeg hadde turt å putte en heklenål i nesa hennes... :o/ vi har blitt enige om at det kun er nesedråper og buser som skal være i nesa... haha

tror ikke dette var noe de driver med hver dag, visste ikke om de hadde riktig utstyr og sånn... haha

en mutter i øret faktisk... haha :o) jenta mi har aldri puttet noe noe sted, har aldri hatt sikringer i stikkontakter, skuffer osv, men i en alder an 2,5år skal vi prøve å dytte inn ting... jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...