Amia Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 I natt våknet jeg med usannsynlige smerter...MYE sterkere enn kraftige mensen smerter! Det varte i ca 5 minutter før det roet seg.. Er 5+5 idag. Hadde en SA i Okt/Nov, men disse smertene i natt var enda kraftigere?! Blør ikke i det hele tatt, og nå har jeg bare litt murringer som jeg pleier. Ringte legevakten, men de sa jeg skulle vente til i morgen og ringe fastlegen da. Noen som har opplevd liknende? *bekymret klem*
sparegrisen Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er også plaget med til tider kraftige mens smerter og noe vondere enn andre. Jeg er også 5+5 i dag. Hadde en SA i Juli, men smertene mine da var MYE sterkere enn det jeg har nå. Tror ikkje du trenger engste deg egentlig. Moren til veninnen min er jordmor og hun fortalte meg at i sitt første svangerskap hadde hun ekstreme mens smerter, men fikk beskjed om å bare være rolig og at dette er normalt. Folk reagerer jo forskjellig. Det gikk bra med henne og hun fødte en velskapt sønn=) Fortsetter det lenge kan du jo oppsøke lege for å være på den sikre siden. Hadde nok jeg gjort=) Lykke til!!
Amia Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk sparegrisen Det var godt med litt betryggende ord! Klarer ikke tenke på noe annet..hehe, men jeg tror nok jeg ringer til legen min i morgen for å være på den sikre siden! Jeg kan liksom ikke forestille meg at det skal ha gått bra med de smertene jeg hadde, men håper selvfølgelig at alt er bra, spesielt siden jeg ikke blør Takk for svar - det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå