2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Tenker meg på Zitrus med sønnen min i dag, drar dit rundt tre tiden. Er det noen andre som skal dit eller kunne tenke seg å dra dit? Vært gøy å hilse på noen om noen skal dit:) Meg er det bare å huke tak i å si hei til, er svarthåra og kledd i en blå genser med sorte armer og en sort bukse, sånn om noen skal dit og vil si hei;) Lov å håpe hehe:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Jeg bor nok langt unna deg, men lurte på hvordan det er med deg? Lenge siden jeg har sett deg her =)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Heidu:) Jeg er her å titter stort sett hver dag, men har ikke hatt stort fornuftig å si så Joda, det går oppover, har kraftig kjærlighetssorg men ellers er alt bra:) Enn med deg?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Legger merker til at du ikke er her, skjønner du. Liker deg Huff...kjærlighetssorg er fryktelig. Veldig vondt. Den forsvinner jo sakte men sikkert, men er tung når det står på. Har opplevd det selv flere ganger også. Ta godt vare på deg selv! Klem.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Så koselig å høre Ja det er vondt, men, jeg kommer over det med tiden slik de fleste andre;) Tusen takk for det klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå