zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg mista tvillinger i november...Testa idag og er G R A V I D igjen!!! Så i følge termin kalkulator er jeg 4 uker og 6 dager på vei!! Lykke til alle sammen!!! )
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 GRATULERER ! Det var rett og slett fantastisk og høre, jeg blir bare SÅ glad når folk som har mistet blir gravide Igjen gratulerer !!!! Kan jeg spørre om du har hatt noen symptomer ? Kose deg masse nå og slappe av DU ER GRAVIIID !
atsjo Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Kjempe flott!! gratulerer og mange lykkeønskninger videre i svangerskapet!! Denne gangen går det nok bra::)
Dinoproto Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Så trist at du mistet tvillingene, Men GRATULERER igjen! Det går nok bra nå, nyt tida med ikke så altfor mange bekymringer, prøv..
*Bambi + spire* Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer så masse!! Lykke til i svangerskapet og kos deg på 1 . trimester!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer!!! Masse lykke til:-))
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2009 Tusen takk alle sammen!! jeg er overlykkelig. De eneste symptomene jeg har hatt er tretthet,uteblitt mens og stikkninger nede i magen... Ellers ingenting.Jeg trodde ikke det skulle gå så fort å bli gravid igjen.Har liksom ikke tenkt på det...Ikke turt og tenkt tanken.. Men de som skal komme kommer!!! Lykke til A L L E S A M M E N !!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå