Himmel og hav Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Åh, snakk om å være sinna på meg selv... Jeg klarte i et anfall av "se hvor fort jeg kan sette på en vaskemaskin", å sette fast en bit av ei skjorte i døra. Da maskinen begynte å sentrifugere, så ble det revet løs en bit av den gummipakningen som er mellom maskinen og døra, sånn at nå fosser det vann ut der. Er det noen som vet om det går an å få byttet gummipakning, eller må jeg belage meg på å kjøpe ny maskin?
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg håper jo det. Det skurrer litt i mine ører å måtte vrake en hel maskin for en liten gummidings sin skyld...
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Samme har skjedd her. Ikke noe problem å få tak i ny pakning. Ta kontakt der du har kjøpt maskina!
It's all about me Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg tok en annen vri en gang. I sinne over en ex smalt jeg igjen døra litt for hardt så ringen som holder fast glasset sprakk og det fosset vann. Kostet litt, men delen var ikke noe problem å få tak og skifte. Og det skal legges til at det var exen som betalte den siden jeg syntes det var hans skyld siden han igjen hadde oppført seg som en dritt, he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå