Gå til innhold

Den forbanna naboen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at han er døv og stum, men han kan jo roe ned de ungene sine noen hakk da!!!

Skulle tro de kom gjennom taket snart! Og vesla ligger liksom å sover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er døv så hører han jo ikke bråket selv akkurat da. Dessuten, det er midt på dagen, da er det lov for barna å leke/bråke. Vet de forresten at datteren din liksom ligger å sover, eller mener du at de bare skal regne med at hun gjør det uten at du har sagt i fra?

Skrevet

Sånn midt på dagen så må du bare tåle det, det er midt på dagen, å jenta de må venne seg til å sove selvom andre leker.

(hun kommer jo til å møtte det dersom hun begynner i bhg før hun er ferdig med å sove på dagen, for barn leker både inne og ute i sove tiden)

Selv ble jeg vekket av nabon i går da jeg sov en liten ettermiddagslur siden gutten her i huset har diare å bæsjer på alle døynets tider, så søvnen lider stor nød nå.

Det var faktisk så høyt, at jeg ble sint på mannen et sekund for at han spilte så høy musikk, å at han ikke tenkte på ørene til mini. Men når jeg satte meg opp i senga, så skjønte jeg at musikken kom fra nabo leiligheten, ikke stua vår.

Da var kl ca 16.00, soverommet vårt, er typisk nok det rommet i huset hvor vi best hører nabon. Gikk jo ikkke å klaget på, kan ikke akurat si, kan dere skru ned musikken, jeg får ikke sove.

På natten så er de veldig lette å be om å skru ned musikken som de spiller så det plager oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...