trying og kaisa elisebet Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Me har no 3 barn, eg har så lyst på nr 4, har mannen litt på gli men han tenker jo berre på at me må ha ny bil, og han vil ha bil og ingen buss. Dere med 4 barn hvilken bil har dere? Og får dere plass til vogn i tillegg?
Fire småtroll Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Vi venter nr fire hvilken dag som helst, og jeg har mest lyst på en Peaugeot 807. Har en peaugeot 307 nå og er superfornøyd, oversiktlig og lett å kjøre, aldri noe galt med den og veldig familievennlig (koppeholdere, bord til å vippe opp i baksete osv). 807 er av de litt store flerbruksbilene og kommer som 7-seter, har du bare 6 seter i bilen er det god plass til vogn og bagasje i tillegg. Men det er fare for at det blir er Ford x-max (skrives det sånn tro) isteden siden vi kjenner noen som skal gå fra en leasing-avtale på den så vi har fått et godt tilbud. Det er også en av de litt større flerbruksbilene med 7-seter. Samme greia der, at tar du ut det ene setet blir det plass til vogn.
har4barn Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei, igjen!! Svarer deg her inne, så sender jeg en pm senere. Vi har en Ford Galaxy. Den er en 7-seter, men vi bruker bare 6 av setene, for da er det god plass til vogn. Denne bilen er nesten helt lik Volkswagen Sharan. Vi er storfornøyde med vårt kjøp. Importerte fra Tyskland. HAr også airbager til alle barna, noe mor er glad for. Vi snakkes!!!
Dane Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg vil anbefale å ta en kikk på Renault Grand Scenic. 7 seter som er ganske fin og virker ikke som et svært dråg av en bil... Det er en bil og ikke en varebil liknende sak. tar du opp det ene setet bak har du 4 seter til ungene og plass til barnevogna ved siden av bak. Du kan også ha baby i passasjersetet og skru av airbaggen. Og det er en del smarte romløsninger du kan gjemme skrot i ;-) Billig og kjøpe og billig i drift. Jeg ønsker meg en sånn, men trenger det ikke forløpig. Venter nr 2 ;-) TA en titt på denne linken. ET eksempel: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16155806&WT.svl=Bilde Lykke til med bilkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå