Smia Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei, jeg er 35 år og venter mitt 3.barn. Vil jeg få tlibud om flere og mer omfattende kontroller denne gangen? F.eks. forstervannsprøve...? Er det i så fall vanlig å takke ja til slike undersøkelser? Har jo hørt at det kan være en el risiko forbundet med dette.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Det er først ved 38 år at man får tilbud om ekstra undersøkelser. Personlig kommer jeg til å være 37 år ved fødsel, og kommer til å gjøre fosterdiagnostikk på et privat senter.
tjorven- nr 3 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 hei smia =) jeg er også 35 år og venter mitt 3. barn !! Jeg kommer ikke til å ta noen ekstra undersøkelser. kun den ordinære ultralyden. Tror ikke det er vanlig at man får tilbud om sånt enda. Masse lykke til =) Er du langt på vei?
Smia Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Takk for svar begge to. Synes egentlig at det var godt å høre at det ikke er noen ekstra kontroller pga fyllte 35. Ha, det å jo bety at vi fortsatt er unge og spreke!! Jeg er 6+3 i dag..... Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå