Gå til innhold

Vondt å ligge på venstresiden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs i uke 32+0 idag,og i de siste par dagene har jeg hatt skikkelig problemer med å ligge på spesielt venstre side om natta.Det er akkurat som magen er hard og øm,ned mot lysken.Det er på begge sider,men værst på venstre.ligger med en pute mellom beina om natta.

Når jeg bøyer meg fremover kjenner jeg at det er ømt.Jeg har ikke hatt bekkenøsning tidligere.Babyen er normalt aktiv,men jeg har ikke helt skjønt hvilken vei den ligger da.....

Det jeg lurer på er:

1: Er det babyen som ligger på venstresida og presser nedover?

2: Er det bekkenløsning symptomer?Kan det være værre på en side?

3:Er det kynnere?

4:Kjennes det sånn ut når hodet er festet?

4:Er det er faresignal??:-(

Er ikke spesielt bekymret,men det er ubehagelig...

Håper noen vet!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

eg veit at barna har sine yndlings sider å ligge på inne i magen så det kan vere noe med det...

prøv å legg ei pute under megen din oxo.. det hjelper oxo :)

Skrevet

Her er det til tider vondt å ligge på høyre side, fordi det er der mini er mest, og sparker og sparker og bøller.. så det er sikkert bare babyen din som presser!?

Skrevet

er det vondt med en stilling å ligge i så prøv en annen. Rigg deg til med puter og det du trenger for å finne komforten. Jeg foretrekker høyresiden å ligge på. Mindre luftproblemer, bedre stabilitet, mindre vimsing frem og tilbake fra nurket inni der... får liksom mer fred og ro. Prøv deg frem. Sikkert ingen faresignal om du får vondt eller kjenner ubehag. Babyen er godt beskyttet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...