Gå til innhold

Billige tester.no??? noen som har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt skeptisk, lurer på om noen har kjøpt derfra? var jo myyyye billigere enn apoteket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om mange som har kjøpt derfra, og dem er ganske bra.

Eneste er at det kan ta litt lenger tid før dem slår ut enn testene fra CB.

Selv har jeg kjøpt fra babyornot.com, men har enda ikke blit gravid, så vet jo ikke hvordan testene er enda:)

Skrevet

Syns de fungerer bra, jeg. EL-testen slår ut ved EL, og G-testen slår ut ved graviditet.

Skrevet

Sitter å bestiller nå. det er jo uansett mye billigere hvertfall :)

Skrevet

Etter å ha lest dette innlegget måtte jeg bestille det super-tilbudet deres :) 4 måneders forbruk av både EL-test og G-test for 199 kroner... Kommer ikke billigere unna enn det! Og Clear Blue er jo den sikreste og enkleste testen en kan bruke.

Skrevet

De funker helt fint synes jeg også. De er heller ikke mindre sensitive enn CB. De slår ut på 0,25 (et eller annet), noe de fleste andre g.tester også gjør. Eneste forskjellen er at de er små strips og ikke har masse plast rundt seg eller digitalt display etc. De gjør akkurat den samme jobben.

Skrevet

Også er jo CB sine tester mye billigere på www.billige-tester.no også enn på apoteket om du vil ha en i reserve:O) Hilsen ei som har hamstret sist TR kom;-O Håper jeg snart kan kaste alt. hehe:O)

Skrevet

jeg har alltid bestilt der eller¨på babyornot...

de stripsa slår ut veldig mye seinere enn CB sine, og de blir svært sjeldent vøedig posetive...

da jeg var gravid sist, tok jeg en CB og en billigtest i samme urin, billigtesten bel ultrasvak, men s CB blei skikkelig mørk blå i brysset...

så de er nok ikke like sensetive selv om de utgir seg for å være det...

men om de blir posetive så kan man nok vøre sikker på at man er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...