Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er så usikker på om vi skal ta steget og bestille 3D-ul. Jeg vet ikke helt, men føler ikke det er rett greie å "filme" så mye inn i den magen, babyen er enda så uferdig og liten! Samtidig er jeg redd for at vi skal få dårlige bilder, og så vil jeg henge meg opp i det osv...Nei vet ikke. Har lyst, men blir litt skremt ved tanken! Hvordan har det vært for de som har gjort det?
tg85 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 3 D UL var for oss helt suuupert! fantastisk! Ser jo den lille så ufattelig mer tydelig enn vanlig UL. Min samboer fikk seg et skikkelig virkelighetssjokk etter 3 D UL. Han bare "Men gud...det ER jo en baby! Han ser jo helt nydelig ut". Han kunne ikke helt forstå at den var så stor allerede Og hadde alle ti fingre og alt det der Det var magisk!! Hilsen ei som også har junibaby i magen
##Luca## Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Om man tar 3D/4D-ultralyd i den perioden som er anbefalt (for best kvalitet) i ukene mellom 26-32, tror jeg de færreste blir skuffet. Vi har bestilt time om litt mer enn en uke, er da 29 uker på vei - og vi gleder oss masse:)
Lillesolsikke Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Vi hadde i uke 16, og det var en fantastisk opplevlelse!!
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Virkelig? Høres jo ut som alle har kjempefine erfaringer Jeg får vise samboern tråden og høre hva han syns!
Peders mamma Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg var i uke 26..anbefaler det virkelig ! Får et lite glimt av hvordan den lille kan være når han kommer ut:) Angrer virkelig ikke vi værtfall:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Vi hadde 3D i uke 28 (tror jeg) med første, og ble knallfornøyd. Fikk kjempefine bilder, og flere filmsnutter. Det ble litt mer virkelig, for nå så man hvordan babyen så ut. ansiktstrekk og alt. Anbefaler virkelig på det sterkeste. Det er ingen større risiko med 3D enn med vanlig ultralyd, hvis det var det du mente.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Har forresten 3D bilder i albumet mitt hvis du vil se hvordan det kan bli.
Yarn Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er vel en av de få som ikke er så begeistret av 3D i utgangspunktet. Det er selve bildene jeg ikke liker. Synes ærlig talt de kan virke litt skremmende.. MEN.. på ordinær UL fikk vi plutselig 3D-bilder servert på skjermen. Bildene var ikke perfekte, men babyen var jo det:) Så det var alt i alt en fin opplevelse.
Vifikkiaugust Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Vi var på 3d ul i uke 24 sist. Kjempeflott opplevelse. Ja, på noen av bildene såg jenta vår ut som et lite monster, absolutt ikke fine! Men flere bilder var helt nydelige:)))) Vi gjør det nok igjen denne gangen også. Har et par bilder på profilen min om du vil se.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2009 Har vært innom på de profilene som har nevnt at de har 3D-ul på bildene sine. Ja, de er fine, men jeg vet ikke om jeg trenger å se henne! Babyen er jo tusen ganger mer nydelig når den kommer ut. Vi får se, vi får se )
Fint_Lite Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 jeg har bestilt hos www.ultralydklinikken. no ved lysaker nå =) gleder meg masse, da er jeg i uke 25. De anbefaler ikke før uke 22, helst mellom uke 24 og 28 men ikke senere enn uke 34. der må jeg betale 900,- håper jeg blir helt sikker på hva som skjuler seg inni der, er mest trolig ei jente men kunne ikke si for sikkert. Har ei veninne som har tatt 3D, og det er bare helt fantastiks er noe helt annet enn vanlig 2D, man får frem mere detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå