Gå til innhold

Kjenner jeg har litt panikk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke offisielt begynt å prøve men jeg merjer godt at når jeg tenker på baby så er jeg så redd for at jeg ikke kan bli gravid. at jeg ikke får barn. I andre ord. Midt værste mareritt!! Noen som føler det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg følte det samme, og samboer også, han mest kansje.. Men i 5 pp så satt spiren ;)

Skrevet

jeg hadde det akkurat likedan når vi prøvde.. var sååå redd! "tenk hvis jeg ikke kan få barn da, tenk hvis jeg aldri kommer til å få barn!" det er helt jævlig å gå ha dette i tankene. Og man får disse rådene; "Prøv å ikke tenk på det! Prøv å slapp av! ha det gøy!" men det hjelper ikke med de rådene når man går å tenker slike tanker.. det erfarte jeg hvertfall.. Men uansett, etter et halvt års prøvetid, så satt spiren, og jeg er 13+ 4 i dag! :) tror de første månedene er værst,, og så begynner man å tenke på litt andre ting også.,. det viktigeste er at du og partner har det bra i prøvetiden, og at dere ikke "stresser", og at sexen er for å ha sex og kose dere, og ikke for å prøve å bli gravide.. :) Hvis noe av dette "make sense"? Masse lykke til hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...